دشمنان نظام به فکر توطئه در انتخابات اسفند نباشند

حسینی، آشوب‌ها را خواسته آمریکا دانست و با بیان اینکه با حضور هوشمندانه و با بصیرت مردم در انتخابات آینده تصریح کرد: فتنه 88 آثار منفی از جهان سیاسی، بین‌المللی و داخلی بر کشورمان وارد کرد.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۷۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت حضور حماسی مردم در بزرگداشت یوم‌الله 9 دی را قابل تقدیر خواند و با بیان اینکه روز بصیرت، روز دفاع از ارزش‌های انقلاب و میثاق با ولایت است، اظهار کرد: در حماسه 9 دی دشمن یک توطئه برای فروپاشی نظام و برای از بین بردن آبروی کشور طراحی کرده بود، اما با هوشیاری و آگاهی مردم فهیم به شکست انجامید.

امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: دشمن مخفیانه در پشت صحنه حضور داشت و با آرام شدن فضا دست‌های پلید دشمن قسم‌خورده نظام و انقلاب رو شد.

وی تصریح کرد: کسانی که بازیچه دشمن شده بودند به ملت و نظام خیانت کردند.

امام جمعه دهدشت، اعلام پیروزی قبل از نتیجه انتخابات را قانون‌شکنی دانست و با بیان اینکه دیگران باید از حماسه 9 دی و سرکوب شدن فتنه 88 درس بگیرند، افزود: کسانی که در صحنه‌ انتخابات مشارکت می‌کنند اگر بار دیگر بخواهند شعله برافروزند و فتنه راه بیندازند قطعاً توسط ملت تودهنی خواهند خورد.

حسینی با یادآوری حضور 85 درصدی مردم در انتخابات 88 تصریح کرد: پذیرش این مشارکت برای غرب سخت بود و شکست تلقی شد، به همین دلیل به طراحی و تحریک مردم اقدام کردند و حوادث تلخی را رقم زدند.

خطیب جمعه دهدشت با اشاره به حرمت‌شکنی فتنه‌گران در عاشورای حسینی این حرکت فتنه‌گران و آشوبگران را پشت کردن به انقلاب، نظام و تکیه به دشمن خواند و گفت: به خیمه‌های ابا عبدالله الحسین(ع) حمله‌ور شدند و با سوت و کف حرمت عاشورای حسینی را شکستند.

حسینی، آشوب‌ها را خواسته آمریکا دانست و تصریح کرد: فتنه 88 آثار منفی از جهان سیاسی، دیپلماسی، بین‌المللی و داخلی بر کشورمان وارد کرد.

امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: بهانه استکبار جنایتکار تا دیروز بحث هسته‌ای بود امروز به بهانه قدرت موشکی قصد اعمال تحریم‌های جدید را دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با اشاره به اینکه آمریکای خبیث تمام وجودش جنایت است، توضیح داد: اگر ما کوتاه آمدیم جریان این می‌شود که تسلیم خواسته‌های پلید آمریکا شویم؛ البته مردم ما اجازه نخواهند داد که آمریکا چنین خطا و حرکتی انجام دهد.

ارسال نظرات