يكي از اساتيد حوزه و دانشگاه هاي آذربايجان شرقي:

به اميد خدواند، داعش نابود خواهد شد

خبرگزاري بسيج: يكي از اساتيد حوزه و دانشگاه هاي آذربايجان شرقي در نشست سیاسی و بصیرت افزایی منطقه مهربان، با اشاره به پیروزی های اخیر در عراق و سوریه در مقابل گروه هاي تكفيري، اظهار اميدواري كرد: به اميد خدواند، داعش نابود خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۹۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت السلام مجتبي نظری با تاكيد به اينكه اگر ایران نبود، در حال حاضر وضعیت در عراق و سوریه فرق می کرد، افزود: در حال حاضر عراق و سوریه، جبهه مقاومت ایران در برابر اسراییل است كه اميدواريم در عرض 25 سال آینده، اسراییل از روی نقشه پاک شود.

وي با اشاره به تشيع پيكر شهداي مدافع حرم در هفته گذشته در كشورمان، اذعان كرد: ما باید قدر این آرامش و آسایش در کشورمان را بدانیم چراكه آن را مدیون مردانی همچون سردار سلیمانی ها هستیم که در جبهه های مقاومت در برابر کفار ایستاده اند.

حجت السلام نظری با انتقاد از تبعيض سازمان هاي بين المللي در حق مسلمانان، اظهار كرد: با كشته شدن 250هزار سوري، در هیچ جای دنیا دم از حقوق بشر نزدند در حالیکه در فرانسه با کشته شدن 150 نفر، سه ماه وضعیت فوق العاده ایجاد کردند.

وي با بیان اینکه در حال حاضر در جبهه مقاومت نیاز به کمک مالی مسلمان است، گفت : لازم است براي کمک به جبهه مقاومت، هرکسی به توان خود کمک کند و اگر روزی و شرایطی ایجاب كند که نیرو اعزام شود، لازم است در برنامه های خود، فلسفه شهادت را ترويج دهيم.

اين استاد بسيجي با اشاره به آمار بالاي كانديداهاي ثبت نام كننده در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي، هشدار داد: دشمن درصدد نفوذ در مسايل داخلي به خصوص مسایل سیاسی و فرهنگي است، بنابراين باید با بصیرت در مقابل توطئه هاي آن ها بايستيم.

وي در بخش پاياني سخنان خود، به بلوكه شدن پول هاي ايران از سوي دولت امريكا و غيراعتماد بودن اين كشور اشاره كرد و بيان داشت: امريكا هميشه به بهانه هاي مختلف تلاش كرده تا كشورمان را تحت فشار قرار دهد و اگر مسئله هسته اي هم حل شود، اين باز حقوق بشر و حمايت از تروريسم را بهانه فشارها و تحريم هاي خود خواهد دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها