خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز اين شهرستان، گفت: بصیرت و ولایتمداری، چراغ هدایت در مسیر اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۹۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده با يادآوري فتنه 88 و اينكه فتنه گران درصدد آسیب رساندن به ارزش های اسلامی و انقلابی بودند، افزود: دشمن و ایادی آنن در فتنه 88 درصدد این بودند که آزادی را به عنوان بی بند و باری و اصلاح را به عنوان ساختارشکنی معنا کرده و آن را ترویج و تفسیر کنند.
وي ادامه داد: فتنه 88 در حقیقت نوعی خط نفوذ در داخل کشور با هدف ضربه زدن به نظام و ولایت فقیه و ساختارشکنی ها بود که متاسفانه با همراهی عده ای از خواص در جامعه به عنوان فتنه گران یا ساکتین فتنه همراه بود.
حجت الاسلام فیضی زاده حمله به سپاه و بسیج به عنوان بازوان توانمند جامعه را از ديگر اهداف فتنه گران دانست که با هوشیاری و بصیرت ملت، خنثی شد.
وی تصريح كرد: فتنه در حقیقت نوعی غربال و آزمون برای شناخت حق از باطل بود که در آن تکیه بر شاخص ها بهترین راه نجات و شناخت فتنه بود.
حجت الاسلام فیضی زاده با بيان اينكه انقلاب و نظام مقدس اسلامی در امتداد نهضت عظیم عاشورا است، تاكيد كرد: باید برای پاسداری از ارزش های انقلاب با ولایتمداری و بصیرت در فتنه های پیش رو عمل و حرکت شود.

ارسال نظرات