گناه،سرطان چرکینی است که اگر به جامعه وارد شود آن جامعه را با مشکلاتی رو به رو می سازد.
کد خبر: ۸۶۱۴۳۱۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده، خطیب جمعه اصلاندوز در خطبه های این هفته نمازجمعه اصلاندوز با اشاره به اثرات گناه در جامعه گفت:گناه اگر مداوا نشود و از بین نرود یقینا برای انسان و جامعه تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه گناه سرطان چرکینی است که اگر به جامعه وارد شود آن جامعه مشکل ساز می شود افزود:گناه معنویات و قداست و سلامتی جامعه را ازبین برده و باعث نابودی ملتها می شود.

امام جمعه اصلاندوز یکی از آثار عدم استجابت دعا را گناه دانست و گفت:هر عملی که ما انجام می‌دهیم چه خوب باشد و چه بد، دارای عکس‌العمل است، بنابراین همه ما باید مواظب اعمال و رفتار خود باشیم و دچار گناه و معصیت نشویم.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن دعوت خود و همه نمازگزاران به تقوای الهی و انجام واجبات و ترک محرمات، اظهار کرد:گناه و انجام کار گناه، انسان را از عبادت و دیگر کارهای خیر و اعمال صالح باز می‌دارد.

وی حقوق بشر آمریکا را دفاع از رژیم صهیونیستی و دفاع از تروریستها دانست و تصریح کرد:حقوق بشری که یک عده جانی و یاغی را که سرشت انسانیت نداشتند و چندین سال در سوریه دست به کشتار می زدند با همکاری سازمان ملل و با امنیت و امکانات از سوریه خارج می کنند.

خطیب جمعه اصلاندوز به سالروز ابلاغ پیام امام خمینی (ره) به گورباچف رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق اشاره کرد و گفت:یکی از ویژگیهای شگفت انگیز تفکر سیاسی حضرت امام خمینی(ره) این است که آن رهبر نابغه و مدبر،تحولات آتی در صحنه سیاست جهان و وقوع تبادلات در قطبها را با اتکاء به تعالیم وحی از قبل پیش بینی می کردند.

وی با اشاره با سالروز شهدای حماسه هویزه و شهدای دانشجو، امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون شهدا و خانواده های معظم شهدای گرانقدر نظام دانست و گفت:امروز اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا مدیون شهدای گرانقدری است که سخاوتمندانه و از سر اخلاص خون خود را تقدیم اسلام و ارزش های متعالی انقلاب اسلامی کردند.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به فرارسیدن ۱۷ دی سالروز کشف حجاب رضاخانی اظهارکرد: در این روز یکی از تلخ ترین حوادث تاریخ معاصر ایران به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه حفظ حجاب اسلامی از سوی زنان از جمله دستورات الهی است افزود:وظیفه همه مردم و مسئولان برخورد با پدیده زشت و ناپسند بی حجابی و بدحجابی است.

حجت الاسلام اسدزاده از برگزاری یادواره 168 شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل در 19 دی ماه در سالن 9 دی اصلاندوز خبر داد و از عموم مردم و اهالی خواست در این مراسم معنوی حضور گسترده و پرشکوه داشته باشند.

وی از حضور قشرهای مختلف مردم در تجمع حماسه نهم دی ماه امسال که در مسجد جامع اصلاندوز برگزار شده بود قدردانی کرد.

امام جمعه اصلاندوز در پایان با اظهار گلایه مندی از مخابرات و آب و فاضلاب به جهت کمبود آب شرب در برخی از روستاها و اختلال و عدم آنتن دهی تلفن همراه روستای نادرکندی از مسئولان امرخواست نسبت به رفع مشکلات این روستاها اقدام کنند.

به گزارش ارس تبار،در بین الصلاتین نماز جمعه اصلاندوز از عاملین زکات منطقه با اهدای هدایایی تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات