کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از وعده های سر خرمن به مردم پرهیز کنند که این وعده‌ها توهین به شعور مردم است.
کد خبر: ۸۶۱۴۳۱۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه های نماز جمعه 11 دی ماه با اشاره به سالروز کشف حجاب در ایران گفت: حجاب یکی از ضروریات دین اسلام و برای بانوان نیز عزت و کراکت را به دنبال داشته است که هر گونه تعرض و کشف حجاب در واقع توهینی به ملت ایران است و امام راحل نیز هر گونه اهانت به حجاب اسلامی را از مفاسد اجتماعی عنوان کرده است و در طول تاریخ اسلام نیز با چنین توطعه ها و برنامه هایی در صدد تضعیف اسلام بوده اند.

وی افزود: در جامعه امروزی استکبار به دنبال تضعیف حجاب در جامعه اسلامی است و دولت مردان باید در این راستا وارد عرصه شده و با اجرای برنامه های فرهنگی در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن ایستادگی کند.

امام جمعه مشگین‌شهر خاطر نشان کرد: مسئله نفوذ یکی دیگر از مسائل مورد تاکید مقام معظم رهبری است که دشمن با نفود به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی و ترویج تفکر استکباری در جامعه اسلامی است تا با از بین بردن ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی به اهداف و اندیشه های خود دست یابند به طوری که با نفوذی که انجام گرفته برخی افراد بر حذف شعار مرگ بر آمریکا در این کشور تاکید دارند و آن را مانع رسیدن آمریکا به اهداف خود می‌دانند و تحریم این کشور را حاصل نتیجه این شعار می‌دانند که این امر نشان از نفوذ دشمن بر برخی افراد جامعه است.

وی تاکید کرد: دشمن اسلام را مانعی برای رسیدن به اهداف خود می‌داند لذا با نفوذ در تلاش برای رسیدن به اهداف خود هستند که متاسفانه برخی افراد در غفلت به سر برده و فریب این حیله دشمن شده اند.

حجت الاسلام باوقار با اشاره به علل نامگذاری شعار سال گفت: مقام معظم رهبری براساس وضعیت جامعه برای هر سال شعاری را انتخاب می‌کند که این شعار ها به مرور زمان به یک فرهنگ در جامعه اسلامی تبدیل می‌شود لذا در سال جاری نیز مقام معظم رهبری با توجه به انتخابات سال جاری شعار همدلی و همزبانی را مطرح کرد تا دولت ملت با همدلی و همزبانی در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

وی در سخنانی دیگر با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه زمان تبلیغات انتخاباتی فرا نرسیده است اما با این حال کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تبلیغات خود را شروع کرده و در میان این تبلیغات بداخلاقی هایی به چشم می‌خورد که باید از این عمل ناپسند پرهیز کنندلذا به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی توصیه می‌شود در داخل چهار چوب اخلاقی فعالیت کنند و از تهدید یکدیگر پرهز کنند.

وی تصریح کرد: اخلاق یکی از معیار های انتخاب اصلح در انتخابات اتی است که مردم نیز به آن اگاه هستند لذا انتخاب افرادی که به دنبال بداخلاقی هستند خیانت به جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم برای انتخاب فرد اصلح می‌بایست به وعده های داده شده توجه کنند که آیا این فرد در صورت پیروزی توان انجام آن را دارد یا فقط در حد شعار انتخاباتی است لذا کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نیز از وعده های سر خرمن به مردم پرهیز کنند که این وعده ها توهین به شعور مردم است.

ارسال نظرات