مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان در گفتگو با بسیج:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان گفت: وقایع88 همواره بعنوان لکه ننگی بر پیشانی سردمداران فتنه 88 در تاریخ ثبت خواهد شد و باید پاسخ گوی خسارت های جبران ناپذیری باشند که از این ناحیه متوجه انقلاب اسلامی و مردم ایران اسلامی نمودند، باشند.
کد خبر: ۸۶۱۴۳۲۰
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷

کیومرث دولتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ولایت فقیه و مردم عامل بقا و استحکام پایه های نظام در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی است اظهار کرد: هرگاه مردم با تبعیت از هدایت های رهبری پا در عرصه و صحنه گذاشتند؛ توطئه های پیچیده و چند لایه دشمنان نظام اسلامی نقش برآب شد.

وی یکی از این توطئه های پیچیده که در واقع برای براندازی نظام اسلامی و انقلابی ما طراحی شده بود؛ حوادث تلخ بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 که به فتنه 88 معروف شده است عنوان کرد و گفت: در این دوره از انتخابات متاسفانه برخی از خواص که از آنها انتظار نمی رفت اسیر بازی مکارانه دشمنان خارجی نظام شدند و هم داستان با آنان کشور را با بحران مواجه کردند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان ادامه داد: رویدادی که با رای چهل میلیونی مردم می رفت تا بعنوان برگ زرین دیگری در حماسه های بعد از انقلاب اسلامی مردم شهیدپرور کشورمان ثبت کردند و دشمن را برای همیشه از دست اندازی به دستاوردهای انقلاب اسلامی مایوس نمایند متاسفانه با کج فهمی و نااهلی و نافرمانی از قانون برخی خواص بی بصیرت باعث امیدواری دوباره دشمنان جهت استفاده از فرصت بدست آمده و ضربه زدن به انقلاب و مردم شد.

دولتی اضافه کرد: آن وقایع همواره بعنوان لکه ننگی بر پیشانی سردمداران فتنه 88 در تاریخ ثبت خواهد شد و باید پاسخ گوی خسارت های جبران ناپذیری باشند که از این ناحیه متوجه انقلاب اسلامی و مردم ایران اسلامی نمودند، باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور هوشمندانه، بابصیرت و با تبعیت از ولایت فقیه، مردم بزرگ و شهیدپرورمان در حماسه 9 دی بود که چشم فتنه را در آورد و آن فتنه بزرگ را خاموش نمود.

 

ارسال نظرات