هنوز مُهر تعهد برجام خشک نشده است غرب 4 تحریم مهم را علیه ایران وضع کرده است که بر خلاف تعهد برجام بوده و لازم است تعهد برجام از سوی ایران نیز شکسته شود.
کد خبر: ۸۶۱۴۳۲۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بیگی، خطیب جمعه کوثر در خطبه های امروز نماز جمعه کوثر با اشاره به اینکه تمامی دولت های اروپایی حامی و پرورش دهنده تروریست در جهان هستند اظهار کرد: بی شک گروهک تروریستی داعش پیشتر از صحنه جهان حذف شده بود اگر حمایت های آمریکا و همپیمانانش نبود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: هنوز مُهر تعهد برجام خشک نشده است آمریکا 4 تحریم پی در پی و مهم از جمله تحریم موشکی، سپاه پاسداران، تهمت زدن به ایران به عنوان یک تروریست و بحث ویزا اینکه ایرانیان حق ورود به آمریکا را ندارند را بر علیه ایران اسلامی وضع کرده است که بر خلاف تعهد برجام بوده است و لازم است تعهد برجام از سوی ایران اسلامی نیز شکسته شود؛ چرا که آمریکایی ها به تعهد خود عمل نکرده اند.

خطیب جمعه کوثر خاطر نشان کرد: از مسئولین وزارت خارجه کشورمان خواستاریم تا مقتدرانه پاسخ سنگینی به اعمال خصمانه و خیانت های دشمن دهند و در برابر آنها اگر اصل تعهد برجام را پاره نکرده اند حداقل کپی آن را نیز جلوی دوربین ها پاره کنند.

خطیب جمعه کوثر خاطر نشان کرد: مسئولین وزرای خارجه بصورت دقیق و محکم تحقیق و بررسی کنند با این شرایط عدم تعهد آمریکایی ها برجام یعنی هیچ و پوچ؛ حداقل به بیانات رهبری عمل کنیم و اورانیم ها را به صورت تدریجی در برابر تحریم های تازه وضع شده آمریکایی ها از ایران اسلامی خارج کنیم که مناسفانه خروج اورانیوم ها از کشور همچنان در برابر عدم تعهد غربی ها نجام می یابد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کوثر اظهار کرد: تذکرات رهبر انقلاب مبنی بر عدم اعتماد به دشمن و همچنین خروج تدریجی اورانیوم ها از کشور دو اصل مهم در برابر خیانت های 1+5 است که اگر از سوی دولتمردان رعایت نشود نظام اسلامی آسیب خواهد دید.

حجت الاسلام بیگی ادامه داد: 1+5 به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده است و در مقابل انتظار می رود که مسئولین کشورمان نسبت به حساسیت این موضوع و بابررسی دقیق بحث برجام اقدامات لازم را در برابر خیانت های دشمن انجام دهند.

وی گفت: رئیس جمهور کشورمان چندین بار اعلام کرده است که پس از برداشتن تحریم سرمایه گذاران خارجی در ایران اسلامی سرمایه گذاری خواهند کرد؛ اما تحریم ها که برداشته نشده است هیچ؛ بلکه افزایش هم یافته است و با این شرایط هیچ سرمایه گذاری کشورهای اروپایی را به ایران ترجیه نخواهد داد.

امام جمعه کوثر خاطر نشان کرد: امت ایران اسلامی 37 سال با اقتدار و شکوه زندگی کرده اند و در همه این سالها شاهد تحریم های مختلف دشمن بوده اند و از این پس هم با استقامت و ایستادگی خود ای تحریم ها را تحمل خواهند کرد؛ چرا که هیچ حس اعتمادی به آمرریکا نیست و نخواهد بود و اگر یک قدم پا پس بکشیم سه قدم پا پیش خواهند گذاشت.

حجت الاسلام بیگی ابراز کرد: به یاد داشته باشید که اگر در برابر اولین تحریم تازه وضع شده آمریکا ایستادگی میکردیم تحریم های دیگر نیز از سوی شیطان بزرگ علیه ایران صورت نمیگرفت.

خطیب جمعه کوثر در بخش دیگری از سخنان خود تحرک بیش از پیش مسئولین ورزش و جوانان شهرستان کوثر را خواستار شد و گفت: اگر به اماکن ورزشی، فرهنگی و دینی کم اهمیت باشیم یا به نوعی درهای این اماکن را به روی جوانان ببنیدم بایستی در های زندان و دادگاهها را برای آنان بازکنیم.

وی در پایان خطبه های خود از حضور باشکوه و حماسی مردم شهرستان کوثر، نیروهای نظامی و انتظامی و همینطور دیگر مسئولین ادارت شهرستان کوثر در تجمع بزرگ 9 دی تقدیر و تشکر کرد و گفت: امت اسلامی در جای جای میهن اسلامی با وفای به عهد خود میثاقی دوباره با ولایت بستند.

ارسال نظرات