خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه علی آباد کتول:
حجت الاسلام جعفر یوسفی: اگر دولت هوشیاری لازم را به خرج ندهد نفوذ می تواند به یک چالش برای دولت و نظام تبدیل شود.
کد خبر: ۸۶۱۴۳۳۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت الاسلام جعفر یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه علی آباد کتول به تاکیدات مقام معظم رهبری به مردم شریف ایران که دولت از این عناصر فتنه باید فاصله بگیرد اشاره کرد و افزود: اگر به دور از فرمایشات رهبری عمل شود به راحتی نفوذ دشمن را در بدنه دولت و خدای ناخواسته نظام مشاهده خواهیم کرد.

حجت الاسلام یوسفی با بیان آن که هر چند عناصر فتنه غافل و بی توجه به کارشان باشند ولی دشمن نهایت استفاده از آن ها را می برد اذعان داشت: وظیفه نهادهای امنیتی این است که برنامه های آنها را رصد کنند و اجازه ندهند که در دام دشمن گرفتار شوند و از بدنه دولت باید خارج شوند تا دست آویزی برای فتنه نباشند.

وی با اشاره به آن که تمکین به رای مردم و عمل به مر قانون از سوی فتنه گران موجب رشد چشمگیری در حوزه سیاست خارجی و فرهنگ می شد خاطر نشان کرد: این نکته را باید بدانیم که پرو و جسور شدن دشمن به دلیل تمکین نکردن به آرا مردم و عدم قبول انتخابات سال 1388 بوده است که از سوی فتنه گران رخ داد و حال نیز بحث نفوذ پیش آمده است.

وی نقش بسیج را در مهار فتنه 88 موثر دانست و عنوان کرد: اکنون نیز بسیج اگر با قوت و قدرت وارد شود و بصیرت خودش را در مسئله نفوذ بالا ببرد یقینا دشمن نمی تواند از این نفوذ بهره ای ببرد.

حجت الاسلام یوسفی به مبارزه بسیج و مردم با عوامل نفوذ اشاره کرد و گفت: یقینا بسیج و مردم با هوشیاری کامل و با تبعیت از مقام معظم رهبری به دشمن اجازه ورود و نفوذ به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی را نمی دهند و بحث نفوذ دشمن هم در نطفه خفه خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها