خبرهای داغ:
مسئول تایید صلاحیت و نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا:
سرهنگ نصرتی : ملاک انتخاب نماینده باید پایبندی او به نظام جمهوری اسلامی ایران باشد و باید فردی را انتخاب کنیم که قوانین را به درستی تصویب کند.
کد خبر: ۸۶۱۴۳۳۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سرهنگ نصرتی در نهضت روشنگری در جمع بسیجیان روستای حکیم آباد ولادت پیامبر اکرم را همزمان با وقوع حوادث سیاسی و اجتماعی در جامعه آن زمان دانست و اذعان داشت: عرب آن روز به عرب جاهلیت معروف بود و پیامبر در سرزمینی به دنیا آمد که مردم جز خشونت، جنگ و غارت چیزی بلد نبودند.

نصرتی شهادت دکتر بهشتی و یارانش و شهادت شهیدان رجایی و باهنر را از فتنه های زمان انقلاب عنوان کرد و گفت: در انقلاب اسلامی روز 9 دی را به نام عاشورای دوم می شناسند. در عاشورای 61 هجری امام حسین را سر بریدند ولی در روز 9 دی 88 مردم به پشتیبانی رهبری آمدند.

وی با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات، از بسیجیان حضور حداکثری و انتخابی آگاهانه را خواستار شد و افزود: فتنه گران می خواهند بر کرسی مجلس تکیه بزننددر حالی کهکرسی مجلس باید زمینه توسعه همه جانبه کشور باشد.

نصرتی در پایان با اشاره به عمر 8 ساله ی مجلس خبرگان رهبری و اهمیت نقش آن عنوان کرد: وظیفه مجلس خبرگان انتخاب بسیار با اهمیت است پس فردی را انتخاب کنیم که اسلام شناس باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها