امام جمعه هرات؛

تفرقه افکنی بین شیعه و سنی یکی از سیاست ها و نقشه های خطرناک دنیای غرب است

امام جمعه هرات گفت: تفرقه افکنی بین شیعه و سنی یکی از سیاست ها و نقشه های خطرناک دنیای غرب است
کد خبر: ۸۶۱۴۳۴۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، امام جمعه هرات تقوا را در ترک محرمات و انجام واجبات دانست و افزود با رعایت این اعمال می شود در زمره متقین قرار گرفت .

«حجت الاسلام جعفری» یکی از آفت زبان را غیبت معرفی و اظهار داشت: در آیین اسلام و سخنان حکیمان غیبت بسیار نکوهیده شده است و قرآن کریم در سوره حجرات آیه ۱۲. احدکم ان یاکل لحم اخیه آیا کسی از شما دوست دارد گوشت برادر مرده اش را بخورد و حدیثی از امام سجاد ع:((غیبت خوراک سگ های جهنم است)) گناهان بسیاری توسط این عضو کوچک کع کلید هر خیری و شری است سر می زند.
جعفری به سخنان معظم انقلاب در نشست علمای اسلامی با ایشان اشاره و گفت: حضرت آقا خواستار وحدت و شکل گیری امت اسلامی با استفاده از دانش و ابزار جهانی شدند .

امام جمعه هرات اظهار داشت :سخنان حضرت آیت ا.. خامنه ای در خصوص اختلاف افکنی و جنگ بین شیعه و سنی یکی از سیاست ها و نقشه های خطرناک ابر قدرت ها در راس آنها امریکاست که خوب فهمیده اند که امت اسلام از کجا ضربه میخورد و با هزینه و برنامه ریزی و اسخدام مزدوران منطقه ای،مسلمانان و کشور های غرب آسیا را به جان هم انداختند .

وی نکته ای هم از سخنان رهبر انقلاب فرمود که امید و انتظاری نمی توان از سیاسیون و سران کشورهای اسلامی داشت که آنها سر سپرده به اربابان غربی خود هستند.

خطیب نماز جمعه به سیاست های دشمنانه امریکا بعد از توافق بر جام پرداخت و خاطر نشان کرد: دست کنگره امریکا با کاخ سفید تو یک کاسه می باشد و تمام تحریم ها و قانون هایی که در کنگره میپردازند و تصویب میکنند از کاخ سفید به سناتورها ابلاغ می شود.

حجت الاسلام جعفری گفت: خوشبختانه دلواپسان و دوستان انقلاب خوشحال شدند که رییس جمهور نامه ای به وزرات دفاع داد و خواستار گسترش قدرت موشکی کشور شد که امریکایی ها هم از بعضی از مواضع خود کوتاه آمدند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار