حجاب زدایی از جامعه اسلامی نفوذ دشمن برای تغییر نظام

فتح جامعه اسلامی با فتح لباس میسر شد لذا دشمن برای نفوذ در جامعه اسلامی، دست به تغییر لباس و حجاب‌زدایی در جامعه زد تا فرهنگ مبتذل خود را به جامعه رسوخ دهد.
کد خبر: ۸۶۱۴۳۶۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

کپ

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،امام جمعه بابل گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس و دستگاه‌های اطلاعاتی نحوه ورود و مصرف دلارهای آمریکا برای براندازی علیه نظام اسلامی را رصد کنند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی با اشاره به سال‌روز کشف حجاب اظهار کرد: هفدهم دی‌ماه لکه تاریک و شرم‌آوری در تاریخ ایران برای کشف حجاب زنان از سوی رضاخان بود.

وی با بیان مقاومت‌های مردمی در سراسر کشور از جمله در دربار رضاخان برای مقابله با کشف حجاب، افزود: رضاخان خبیث به جای اینکه آثار مدرنیته یعنی علم را از غرب وارد کشور کند، فاضلاب‌های فرهنگی مانند کشف حجاب وارد کشور کرد.

امام جمعه بابل تصریح کرد: حجاب و پوشش مانند قلعه مستحکمی است که مانع نفوذ فرهنگی دشمنان می‌شود و از این رو رضاخان دستور تغییر لباس را هم در مردان و زنان داد. 

روحانی با بیان اینکه فتح جامعه اسلامی با فتح لباس میسر شد، خاطرنشان کرد: دشمن برای نفوذ در جامعه اسلامی، دست به تغییر لباس و حجاب‌زدایی در جامعه گرفت تا فرهنگ مبتذل خود را به جامعه رسوخ بدهد.

این مسئول تبیین باور به حجاب را برای جامعه به‌ویژه در بین نوجوانان و جوانان ضروری برشمرد و یادآور شد: با کمال تأسف در آموزش و پرورش نسبت به مسئله حجاب توجه آن‌چنان و شایسته صورت نمی‌گیرد و باور حجاب در بین نوجوانان تبیین نمی‌شود.

امام جمعه بابل باور به قلعه و حفاظ بودن حجاب را در بین افراد جامعه را نیازمند یک حرکت هوشمندانه و دقیق فرهنگی دانست و گفت: برای حفظ فرهنگ متولیان فرهنگی به‌ویژه در عرصه تبلیغ و رسانه باید اهتمام و تلاشی بیشتر داشته باشند. 

وی با اظهار گلایه از صدا و سیما درباره کم‌کاری‌های تبلیغی در عرصه حجاب، اظهار کرد: با هزینه‌های سنگین تبلیغی مسائل غیر مفید و حتی مضر برای جامعه خوراک‌دهی می‌شود، اما از یک کار قوی و جذاب تبلیغی در عرصه فرهنگ حجاب دریغ می‌شود.

روحانی به کارشکنی‌های متعدد مقامات آمریکایی در نقض برجام اشاره کرد و افزود: این روزها شاهد تحرک مقامات آمریکایی اعم از دولت و کنگره این کشور برای اعمال تحریم‌های بیشتر در عرصه‌های متعدد و به‌ویژه زدن چوب حراج بر اموال بلوکه شده ایران هستیم.

وی ادامه داد: کنگره آمریکا خیلی راحت اموال بلوکه شده ایران را به چوب حراج می‌زند اما عده‌ای در کشور همچنان به آینده برجام خوش‌بین هستند.

امام جمعه بابل خوش‌بینی به آینده برجام و عمل آمریکایی‌ها به تعهدات خود را ساده‌لوحی عنوان کرد و اضافه کرد: آن روزهایی که دلسوزان از معجزه دانستن برجام انتقاد می‌کردند، عده‌ای حل تمام مسائل و مشکلات کشور از جمله ازدواج را به برجام گره می‌زدند.

وی افزود: این روزها می‌بینیم که برجام نه تنها معجزه نکرد و شفایی برای کشور نشد، بلکه امروز برای اقتصاد کشور به برشام تبدیل شده است.

استاد اخلاق حوزه علمیه با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان ما برای نابودی نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: تحریم‌های جدید علیه سپاه و توسعه فناوری موشکی ایران، اختصاص بودجه برای براندازی نظام، طراحی جنگ نرم و استحاله از درون از برنامه‌هایی است که این روزها در ادامه تلاش‌های خصمانه آمریکا علیه ایران شاهد هستیم.

وی با اشاره به تحریم جدید سفر به ایران از سوی آمریکا، بیان کرد: تحریم سفر به ایران از سوی آمریکا موجب کاهش شدید ورود گردشگران خارجی و اروپایی به ایران شده است و این نمونه بارز و آشکار نقض برجام محسوب می‌شود. 

روحانی با طرح این سئوال که دلارهای دولت آمریکا برای براندازی نرم چگونه وارد کشور می‌شود، ادامه داد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه دستگاه‌های اطلاعاتی و نظارتی کشور نحوه ورود و مصرف دلارهای آمریکا برای براندازی علیه نظام اسلامی را رصد کنند.

امام جمعه بابل با انتقاد از عدم اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: با وجود تاکیدات زیاد و چند ساله رهبر معظم انقلاب در اجرای اقتصاد مقاومتی، هنوز از اجرای این سیاست در کشور برای مقاوم‌سازی و اصلاح ساختار اقتصادی کشور خبری نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها