نامه رهبرکبیر انقلاب در سال67 به گورباچف دعوت به انقلاب توحیدی بود

بعدها دیدیم گورباچف اعتراف کرد که رهبر ایران دلسوز دنیا بود و منظور از نامه ایشان دعوت مردم به انقلاب توحیدی بود و متأسفم که به آن توجه نکردم.
کد خبر: ۸۶۱۴۳۹۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱


به گزارش خبرگزاری خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه محمودآباد گفت: آمریکا تمامی مصوبات مجلس در موضوع برجام را نقض کرده که ضروری است اقدام عملی از سوی دولت و مجلس صورت گیرد.

حجت‌الاسلام سید داود موسوی با اشاره با آغاز سال نو میلادی اظهار کرد: سال گذشته میلادی یادآور مشکلات و مرور خاطرات سختی‌های دنیای مسیحیت و انحراف رهبران این کشورها از تعالیم حیات‌بخش پیام‌آور صلح و امنیت حضرت عیسی(ع) است.

وی افزود: این دین الهی در طول تاریخ تحریف شد و جز ظاهر دعا و حضور در کلیساها چیزی از آن باقی نماند و علاوه بر گرفتاری‌های داخلی از ناحیه رهبران کشورهای مسیحی به ملت‌های مظلوم نیز شدید‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین ستم‌ها وارد شد.

امام جمعه محمودآباد با یادآوری سالگرد نامه تاریخی امام راحل به گورباچف، بیان داشت: بعدها دیدیم که گورباچف اعتراف کرد که رهبر ایران دلسوز دنیا بود و منظور از نامه ایشان دعوت مردم به انقلاب توحیدی بود و متأسفم که به آن توجه نکردم.

موسوی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های امام عزیز یکی پس از دیگری به حقیقت تبدیل می‌شود و دنیا به بزرگی انقلاب توحیدی ایران اعتراف می‌کند.

وی در ادامه به نامه 205 نماینده مجلس به رئیس‌جمهور درباره رکود بی‌سابقه اقتصاد کشور اشاره کرد و بیان داشت: باید دولت‌مردان فکر جدی و اساسی درباره اقتصاد و معیشت مردم داشته باشند.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به نام‌نویسی نامزدهای انتخابات مجلس دهم گفت: کاندیداها باید در زمان تبلیغات رسمی فقط به معرفی خودشان بپردازند و از هرگونه تخریب، دروغ، تهمت و بداخلاقی پرهیز کنند.

موسوی تصریح کرد: مهم‌ترین ملاک انتخابات افراد اصلح باید خدامحوری، دین‌مداری، ولایت‌مداری، داشتن روحیه انقلابی، تفکر جهادی و بصیرت است که مردم باید به آن توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: قدرت تشخیص نقشه‌های دشمن و برخورداری از روحیه استکبارستیزی، از جنس مردم بودن با ویژگی‌های ساده‌زیستی، عدم وابستگی به باندهای قدرت و ثروت، برخوردار بودن از دانش و تخصص همراه با تجربه و متعهد بودن به کشور و نظام اسلامی نیز در انتخابات فرد یا افراد اصلح برای مجلس مهم و ضروری است.

امام جمعه محمودآباد آگاه بودن به مسائل اساسی کشور و نیازهای مردم و انقلاب، برخورداری از سلامت نفس، تقوای فردی و جمعی و داشتن مرزبندی شفاف با دشمنان، ضدانقلاب و اصحاب فتنه را از دیگر مصادیق انتخاب افراد اصلح قلمداد کرد.

وی ابراز داشت: اگر نماینده‌ای با تراز انقلاب وارد مجلس شود شاهد مجلسی در خور شأن نظام اسلامی و انقلاب خواهیم بود.

موسوی به سیاست‌های خصمانه و مداخله‌گرانه آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: موضوع برجام پایان دشمنی‌های آمریکا نیست و با توجه به نقض برجام از سوی آمریکا دولت و مجلس نیز باید جواب قاطعی به این سیاست غلط دشمن بدهند.

امام جمعه محمودآباد در پایان گفت: تا جمهوری اسلامی ایران است دشمنی و شیطنت آمریکا وجود دارد و امروز با نگاهی به اقدامات آمریکا در موضوع برجام شاهد نقض بندبند مصوبات مجلس در این خصوص هستیم.

انتهای پیام/86013/ت40/ظ1004

http://fna.ir/G5VTNF
ارسال نظرات
پر بیننده ها