مسئول سیاسی سپاه ناحیه بروجن، در جمع بسیجیان شجره طیبه صالحین امام قیس، گفت: هر کس در مقابل رأیی که در صندوق می اندازد در دنیا و آخرت مسئول است .
کد خبر: ۸۶۱۴۴۱۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی بسیجیان حلقه های شجره طیبه صالحین به همت پایگاه مقاومت بسیج ریحانه النبی در روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن برگزار شد.

مجتبی مرادی مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجن ، در این نشست، با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم و امام صادق علیه السلام، ششمین سال حماسه عظیم 9دی را گرامیداشت.

وی، افزود: هر کس دوستی دنیا و لذائذآن را به طلب علم ترجیح دهد مستوجب خشم الهی می گردد و در پایین ترین درجات دوزخ محشور می گردد.

مرادی، با اشاره به حوادث بعد از انتخابات سال 88 ، علل اصلی وقوع قتنه را دنیاطلبی بسیاری از دولتمردان شاخص دانست که باعث خسارات جبران ناپذیر در تاریخ کشور شد.

وی، الگوی این فتنه را انقلاب مخملی که در کشورهایی از جمله گرجستان انجام شده بود، اعلام کرد و افزود: این فتنه مدیریت بیرونی داشت که با سوءاستفاده ازخواص بی بصیرت داخلی کنترل و حمایت می شد.

مسئول سیاسی سپاه بروجن، اظهار کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف خود نهایت تلاش و کوشش راکرد و همه عوامل تبلیغاتی خود را بکار گرفت؛ اما این فتنه با حماسه بزرگ 9دی خنثی شد.

مرادی، خواص را در فتنه 9دی به پنج گروه تقسیم کرد و گفت: عده ای در این فتنه در خط ولایت فقیه و رهبری بودند. تعدادی تندرو و عده ای هم جزء عقب مانده ها و متاخرین بودند که در تحلیل و تجزیه دچار اشتباه شدند و عده ای هم سکوت اختیار کردند.

وی، سران فتنه و عوامل بیرونی را از دیگر گروه های دخیل در فتنه برشمرد و تصریح کرد: سران فتنه بازیچه داخلی نظام سلطه بودند.

مرادی، در بخش دیگری از سخنان خود، انتخابات را یکی از مهم ترین اصول دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی دانست و رسالت آحاد بسیجیان را تشویق مردم به مشارکت حداکثری اعلام کرد و گفت: عموم مردم نیز با انتخاب کاندیدای اصلح می توانند در پیشرفت کشور نقش موثری داشته باشند.

وی، تأکید کرد: هر کس در مقابل رأیی که در صندوق می اندازد در دنیا و آخرت مسئول است پس نباید بدون تحقیق به کسی رأی داد. چه بسا یک رأی در سرنوشت یک مملکت تأثیر بسزایی داشته باشد.

ارسال نظرات