خبرهای داغ:
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: داعش به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی با پول عربستان، قطر و ترکیه دارد فجایعی در عراق و سوریه به‌وجود می‌آورد و هدف آن اسلام است.
کد خبر: ۸۶۱۴۴۴۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،امیر احمد‌رضا پوردستان امشب در یادواره شهید علی هاشمی و 400 شهید کوی ابوذر حصیر‌آباد اهواز اظهار کرد: امروز با چهره تازه‌ای از تهدیدات مواجه هستیم، تهدیداتی که از نظر نوع، ‌شکل و اندازه با گذشته فرق می‌کنند.

وی افزود: امروزه شیوه‌ای از تهدید به‌نام جنگ‌های نیابتی باب شده که ما مقابل آن قرار گرفته‌ایم و باید خود را آماده کنیم، ما سربازان و بازوهای مسلح نظام بسیج، سپاه و ارتش به‌نوعی باید خودمان را آماده کرده و مردم هم به نوعی خودشان را برای مقابله با این تهدیدات آماده کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: قبل از 11 سپتامبر 2001 یکی از موسسات پژوهشی آمریکا یک نظریه را با عنوان، درست است قدرت شرقی از بین رفته اما قطب قدرت جدیدی در حال شکل‌گیری است که اگر به آن نپردازیم آمریکا ‌چالش پیدا خواهد کرد و آن قطب قدرت جهان اسلام است وحدت بین شیعه و سنی بوجود می‌آید و انقلاب اسلامی زمینه‌ساز اوست، منتشر کرد.

پوردستان ادامه داد: آمریکایی‌ها تحلیل‌های خیلی زیادی در این‌باره که چه کنند تا از شکل‌گیری قطب قدرت اسلامی جلوگیری کرده به این نتیجه رسیدند خود باید به این منطقه بیایند.

وی خاطرنشان کرد: قصد ‌آمریکایی‌ها از حضور در منطقه افغانستان و قصد آنها حمله به جمهوری اسلامی ایران بود، اینها با 180 هزار نیرو و چند صد فروند ناو پیشرفته هوابرد، بالگرد و نانو نیامده بودند که افغانستان، عراق و صدام که بنده آنها بود نیامده بودند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: قصد آمریکا حمله به ایران بود آنها آمدند به ملت و کشور ما حمله کنند و نتوانستند، چون دیدند این کشور رهبری هوشمند، خردمند و دشمن‌شناس دارد.

وی با بیان اینکه ایران یک ملت ولایت‌مدار که پشت رهبرشان ایستاده‌اند دارد، تشریح کرد: نیروی‌های مسلح وطن پا به رکاب هستند و سپاه و ارتش در اوج افتخار و آمادگی قرار دارند.

*داعش با پول کشورهای منطقه در عراق و سوریه می‌جنگد

پوردستان اظهار کرد: امروز داعش به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی با پول عربستان، قطر و ترکیه فجایعی در عراق و سوریه به‌ وجود آوردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: داعش با پول برخی از کشورهای منطقه، به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی این جنایت‌ها را مرتکب می‌شود، بکو حرام هم به نیابت از آنها و با پول کشور‌های مسلمان در نیجریه این فجایع را به‌بار می آورد.

پوردستان با بیان اینکه امروز با تهدید رو به رو هستیم و برای مقابله با این تهدید باید خودمان را آماده کنیم، عنوان کرد: آمریکایی‌ها امروز با تجربه جنگی 12 و 14 ساله، جنگ 22 روزه، جنگ 33 روزه، جنگ 7 روزه، جنگ 50 روزه شکست خوردند و همه جنگ‌های آزمایشی بود که اگر موفق شدند به جمهوری اسلامی ایران حمله کنند.

*دشمنان با جنگ نرم وارد شده‌اند

وی بیان کرد: امروز تمرکز آمریکایی‌ها روی‌ جنگ نرم است که سرمایه‌گذاری فراوانی از سوی آنها انجام شده و قلب و ذهن را هدف گرفته‌اند.

پوردستان اضافه کرد: دشمن دیگر پایگاه، تاسیسات را نمی‌زنند، ذهن‌ها را مورد هدف گرفته و خیلی باید مراقب باشیم زیرا در سراسر جهان 300 ماهواره در فضا فعال است و 116 ماهواره فقط در فضای کشور ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز هدف دشمن آینده‌سازی بوده و دین و سبک زندگی را مورد هدف قرار داده است خاطرنشان کرد: اولین کاری که باید انجام دهیم تبعیت محض از تدابیر و فرامین مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا، دومین مطلب حفظ وحدت و بصیرت است که باید شناخته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها