مراسم گرامیداشت نهم دی با حضور اهالی و شورای اسلامی، بسیجیان و مسئولین ادارات شهرستان طارم در محل مسجد جامع شهر آب بر برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۱۴۴۶۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرهنگ سعید ثاقبی رزمنده هشت سال دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به نقش و اهمیت سالروز ۹ دی گفت: تاریخ درس عبرت برای تمام انسانها دارد بنابراین این روز هم یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ است.

سعید ثاقبی با بیان اینکه حماسه نهم دی تجلی ولایتمداری مردم ایران بود، افزود: اگر نصایح و افشاگریهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی نبود ما هرگز نمی توانستیم فتنه را خاموش کنیم.

وی فتنه را مانند آتش زیر خاکستر دانست و اظهار داشت: این عامل بسیار خطرناک است و در ذات خود قانون گریزی و قانون شکنی را به همراه دارد بنابراین یک پیوند نامیمونی در داخل و خارج کشور بود که هدف آن براندازی ولایت فقیه و ایجادشکاف اجتماعی بود.

ثاقبی خاطرنشان کرد: ماهیت فتنه خطر بزرگی برای ملت ایران بشمار می آمد که ارزشهای اسلامی و خون پاک شهدا و ایثارگریهای ملت ایران اسلامی را می خواست در طول یک شب بهم بریزد که با یاری خداوند متعال بر ملا شد.

وی به دستاوردهای ۹ دی اشاره کرد و گفت: نهم دی ملت ایران را بیمه کرد و بالاترین سرمایه اجتماعی ملت ایران بود که عامل اصلی شفاف سازی، کنارزدن غبار فتنه و مشخص شدن مرز نیروهای خودی و غیرخودی بود.

سعید ثاقبی با تأکید بر اینکه نهم دی تجلی قدرت بسیج کنندگی و قدرت رهبری بود افزود: اگر نصایح و افشاگریهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی نبود ما هرگز نمی توانستیم فتنه را خاموش کنیم.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به ویژگیهای ۹ دی اظهارداشت: نهم دی حرکت خودجوش مردمی از جنس انقلاب اسلامی بود که حاکمیت روح الهی، ایمان و دین باوری در آن حاکم بود.

ثاقبی با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک تیری است بر علیه دشمنان اسلام بنابراین دشمن قصد دارد کشور و مجلس خبرگان و ولایت فقیه را از ما بگیرد باید توجه داشته باشیم و دشمن را از رسیدن به اهداف شومش ناکام بگذاریم.

سرهنگ سعید ثاقبی رزمنده هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تفکربسیجی و ولایتمداری داشته باشید که نصرت خداوند از آن شماست.

ارسال نظرات