خبرهای داغ:
امام جمعه شهر آبیک گفت: امروز امنیت ایران اسلامی با امنیت عراق و سوریه گره خورده است به همین دلیل مدافعان حرم برای دفاع از اسلام ناب و مکتب شیعه به سوریه رفته و از حریم حضرت زینب (س) دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۱۴۵۱۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آبیک، حجت‌الاسلام سید‌ابوتراب موسوی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی‌عصر (عج) این شهر با اشاره به هفتمین سالگرد گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمنان نظام با بهره‌گیری از ایادی داخلی توطئه‌ها و فتنه‌های ریز، درشت و فراوانی را علیه ایران اسلامی تحمیل کرده‌اند.

وی افزود: از برجسته‌‌ترین فتنه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی می‌توان به فتنه منافقان و بنی‌صدر و سوت زدن در روز عاشورا، فتنه مرتضوی و طرفداران وی، فتنه سال 78 و فتنه بزرگ آمریکایی، صهیونیستی و انگلیسی سال 88 اشاره کرد.

خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: در تمام فتنه‌های صورت گرفته علیه انقلاب اسلامی، جریان سیاسی مشخص مشاهده می‌شود که امروز نیز درصدد طراحی نقشه جدیدی برای انتخابات هستند.

وی اضافه کرد: پیش از فتنه سال 88، جهان اسلام خیز بلندی برداشته بود و ادبیات آمریکایی‌ها و هم‌پیمان‌هایش حالت انفعالی و تدافعی داشت ولی پس از وقوع فتنه 88، ادبیات استکبار جهانی تهاجمی شده و انقلاب‌های صورت گرفته در جهان اسلام به بیراهه رفت و عراق و سوریه اشغال شد.

امام جمعه شهر آبیک خاطرنشان کرد: اگر فتنه سبز به نتیجه می‌رسید و برنده می‌‌شدند قطع یقین آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با سرمایه‌گذاری هنگفت و سرسام‌آور نیازی به تشکیل داعش نداشتند ولی چون شکست خوردند، داعش را به راه ‌انداختند.

امنیت ایران با امنیت سوریه و عراق گره خورده است

موسوی تصریح کرد: امروز امنیت ایران اسلامی با امنیت عراق و سوریه گره خورده است به همین دلیل مدافعان حرم برای دفاع از اسلام ناب و مکتب شیعه به سوریه رفته و از حریم حضرت زینب (س) دفاع می‌کنند.

وی افزود: فتنه‌گران صلاحیت اشغال یک پست کوچک را در نظام ندارند مگر اینکه به درگاه الهی و ائمه اطهار (ع) توبه کرده و از مقام معظم رهبری و ملت عذرخواهی کنند که تاکنون این توفیق نصیبشان نشده است.

خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: فتنه 88 سبب شد که امروز شاهد تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان علیه نظام باشیم گرچه آثار شوم سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فتنه از بین رفته ولی آثار شوم اقتصادی آن هنوز باقی مانده است.

موسوی با اشاره به ثبت‌نام‌های عجیب و غریب افراد برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: این مسئله، وظیفه شورای نگهبان را بسیار سنگین و سخت کرده است چراکه در این مدت کوتاه باید صلاحیت افراد را بررسی کند که اگر برخی رد صلاحیت شوند فریاد حقوق بشرشان بلند می‌شود.

وی افزود: شورای نگهبان باید درِ خانه ملت را به روی انسان‌های ناباب و ناصالح ببندد تا حقوق ملت که حق‌الناس است، حفظ شده و افراد ناصالح بر مسند مجلس و خبرگان رهبری قرار نگیرند.

امام جمعه شهر آبیک، اختلاف فرقه‌ای در جهان اسلام را ساختگی و ساخته و پرداخته غرب و استکبار جهانی با هدف تحریک دشمن ذکر و اظهار کرد: با توجه به کشتار مردم شیعه نیجریه سکوت جهان اسلام درد است که می‌طلبد جهان اسلام موضع خود را از حوادث موجود در کشورهای مسلمان اعلام کنند.

موسوی با اشاره به هفتم دی‌ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) در سال 58 افزود: با توجه به این فرمایش پیامبر اکرم (ص) که «از گهواره تا گور دانش بجویید» لازم است که افرا بی‌سواد برای شرکت در کلاس‌های سوادآموزی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: دولتمردان باید امید به غرب را کنار گذاشته و به اقتصاد مقاومتی تحقق ببخشند که برای تحقق این مهم، مردم را باید دخیل کنند.

خطیب جمعه شهر آبیک بیان کرد: طبق روایات وارده انسان باید در دنیا فرصت را غنیمت بشمارد و با عبادت و اطاعت خدای متعال، فرصت‌هایش را بیهوده تلف نکند.

موسوی افزود: پیوند حق از سه راه شنیداری، گفتاری و دیداری امکان‌پذیر است که انسان می‌تواند با استفاده از این سه راه، حق را از باطل تشخیص دهد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها