معاون‌ سیاسی ستادکل نیروهای مسلح در جمع کارکنان‌و‌بسیجیان سپاه نمین:

فتنه 88 یک ائتلاف ضد انقلاب تمام عیار بود

افرادی که در فتنه 88 دستگیر شده بودند نشان از آن داشت که یک ائتلاف ضد انقلاب تمام عیار صورت گرفته و از همه گروه ها نیز دستگیر شده بودند.
کد خبر: ۸۶۱۴۵۷۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، اسماعیل تراحی، معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنرانی به مناسبت 9 دی در جمع کارکنان و بسیجیان سپاه ناحیه نمین اظهار کرد: در روز 9 دی حضور مردمی آن چنان باشکوه و با عظمت بود که در تاریخ انقلاب ثبت شد و ملت ایران با حضور در صحنه، طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

وی گفت: روزی 9 دی یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و این روز یوم الله نامیده شده است.

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه 13 میلیون رای موسوی هر چند در برابر 24 میلیون رای احمدی نژاد قابل قیاس نیست، اما در نوع خود قابل توجه است، افزود: تحلیل گران بر آن باورند که اگر میرحسین موسوی سعه صدر داشت و نظام را به چالش نمی کشید و فتنه را اجرا نمی کردند مطمئناً در دوره بعدی پیروز انتخابات ریاست جمهوری می شد.

وی گفت: موسوی خودش را وصل به امام کرد و در شعار های تبلیغاتی خود با عنوان "نخست وزیر امام" یاد می کرد و این امر موجب رای آوری 13 میلیونی برای وی شد.

تراحی تصریح کرد: البته موسوی همان زمان هم که نخست وزیر بود گاهاً می دید که پیدا نیست، اگر تاریخ انقلاب اسلامی را مطالعه کنید می بینید که امام یکی از مسئولین را مامور می کند تا میر حسین موسوی را پیدا کند، شما چه نخست وزیر امام بودید! مثل احمدی نژاد ، 11 روز قهر می کند و خانه نشین می شود. مگر کشور داری بازیچه هست! بعدش می آید می گویید عاشق امام، خط امام هستم، نمی شود که ! سخن با رفتار تطبیق ندارد.

*موسوی به دلیل قانون گریزی و قانون شکنی دولت احمدی نژاد کاندید شد اما خود قانون شکنی کرد

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: آقای میرحسین موسوی 20 سال از عرصه سیاست در حاشیه بود و هنگام ثبت نام در انتخابات، خبرنگاری از وی سوال می کند که شما چرا بعد از 20 سال دوری از سیاست نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده اید؟ وی در پاسخ می گوید به دلیل قانون گریزی و قانون شکنی دولت احمدی نژاد. وی استدلالش این بود که احمدی نژاد قانون را رعایت نمی کند و قانون را زیر پا می گذارد و می خواهم رئیس جمهور شوم و قانون را اجرا کنم.

وی بیان کرد: حالا سوال بعدی که پیش می آید این است که انتخابات چه زمانی برگزار شد؟ 22 خرداد 88 ، روز جمعه ساعت 22 شب که هنوز شمارش آرا تمام نشده است و که از همان شب قانون شکنی موسوی آغاز می شود.

وی در مصاحبه با رسانه های خارجی می گوید همان گونه که گزارش شده است بنده به عنوان رئیس جمهور پیروز انتخابات هستم! چه کسی به شما اجازه داده شما این را اعلام کنید؟! مگر صلاحیت شما را شورای نگهبان تایید نکرده است؟! اعلام نتیجه انتخابات و نظارت بر آن بر عهده شورای نگهبان است. شورای نگهبان، نگهبان قانون اساسی است، اگر مصوبات مجلس مغایر با قانون اساسی و شریعت اسلامی باشد شورای نگهبان از اجرایی شدن آن خودداری می کند.

*فتنه 88 برنامه ریزی شده بود

تراحی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: مورد فتنه 88 مبنی بر اینکه آیا این فتنه برنامه ریزی شده بود یا نه دودیدگاه وجود دارد که عده ای می گویند برنامه ریزی وجود نداشته و چون انتخابات پیش آمده است، اتفاق افتاده است، اما قرائن و شواهد نشون می دهد که از قبل برنامه ریزی شده است.

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: سناتور مک کین، کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در سال 84، چهار سال قبل از فتنه 88 می گوید در ایران نظام را با جنبش سبز منهدم می کنیم! آنها با الگو برداری از انتخابات مخملی در منطقه همچون اکراین، سروستان، قزقیزستان، گرجستان و برخی کشورهای دیگر درصدد آن بودند که با انقلاب مخملی نظام ایران را ساثط کنند. اما به تعبیر حضرت آقا این احمق ها نفهمیده اند که انقلاب مخملی در ایران جواب نمی دهد.

وی افزود: در واقع شکی در براندازی نظام نکنید چرا که در خود فتنه نیز شعار می دادند انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است! و دیگر شعارهایی که حاکمیت نظام را نشانه رفته بود و هیچی نسبتی با انتخابات نداشت.

*در روزعاشورا بی حرمتی ها به اوج خود رسیده بود

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فتنه گران در ششم دی ماه 88 بی حرمتی را به اوج خود رساندند. بعضی ها فکر کردند این ها به خاطر انتخابات است، اما این‌ها با دین و امام حسین مشکل داشتند. در روز ششم دی ، روز عاشورا ماهیت اصلی فتنه گران رو شد.

وی بیان کرد: نزدیک به پنج هزار نفر از ارازل و اوباش و فتنه گران، از میدان فردوسی تا میدان انقلاب حضور داشتند، آنها افراد و نیروهای ارزشی را از روی پل هوایی به زمین پرتاب می کردند. علایم عزاداری را آتش زدند، عمامه از سر روحانیون که در عزاداری بودند کشیدند، به روحانیت بی حرمتی کردند، علیه امام شعار دادند، عکس امام را در دانشگاه پاره کردند.

تراحی افزود: هشت ماه کشور درگیر شد، نه نیروی انتظامی و نه ارتش توان جمع کردن آن را داشت، فقط حضور مردم در صحنه فتنه را در هم پیچید.

وی تصریح کرد: این در حالی است که میر حسین موسوی فردای عاشورای 88 بیانیه می دهد و فتنه گران را مردم خداجوی خطاب می کند.

*در فتنه 88 یک ائتلاف ضد انقلاب تمام عیار تشکیل شده بود

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: افرادی که فتنه دستگیر شده بود نشان از آن داشت که یک ائتلاف ضد انقلاب تمام عیار صورت گرفته و از همه گروه ها نیز دستگیر شده بودند.

وی افزود: از عوامل پژاک، منافقین، چریک‌های فدائی اقلیت و اکثریت، دموکرات، کومله، تندر، جند الشیطان در جریان فتنه دستگیر شده بودند.

تراحی افزود: دستگیرشدگان در بازجویی ها اظهار کرده بودند که خودشان را برای گرفتن جشن آماده کرده بودند، دیگر فاتحه انقلاب را خوانده بودند و بی بی سی هم که لحظه به لحظه پوشش خبری می داد.

وی تصریح کرد: آنها جتی کمیته صیانت از آرا تشکل داده بودند و مفهوم آن این است که یعنی شورای نگهبان را قبول ندارند و برای خودشان کمیته تعیین کرده اند.

*هشدار رهبری به موسوی

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بیست و سوم ماه بود که حضرت آقا، میر حسین را فرا می خواند و به وی هشدار می دهد و می گوید جنس شما از جنس آشوب طلب‌هایی مثل ارازل و اباش های خیابانی نیست، اگر اعتراضی دارید از راه قانون اقدام کنید.

وی بیان کرد: حضرت آقا کمیته ای تشکیل داد تا 10 درصد آرا را به صورت تصادفی بررسی و مجدداً شمارش آرا کنند اما آنها باز زیر بار نرفتند. جای خنده دار قضیه این است که آرای باطله از رای کروبی بیشتر بود، بعد وی ادعای رئیس جمهوری داشت.

وی افزود: حضرت آقا تدبیر کرد و نماینده چهار کاندید را خواست، حضرت آقا گفته بودند که حرف دلتان را بزنید. یکی گفته بود چرا آقای احمدی نژاد سیب زمینی توزیع کرد! سیب زمینی رای آوری داشت. البته در دولت فعلی سیب زمینی را دفن می کنند. چرا سهام عدالت را توزیع کرد، آیا این امر خلاف قانون بوده است. چرا مطالبات فرهنگیان را پرداخت کردند، تخلف در انتخابات یعنی این! بدتر از همه و گستاختر از همه نماینده یکی از کاندیداها به صراحت به آقا میگوید شما چه حقی داشتید در آخرین سفر استانی خود که کردستان بود طوری صحبت کنید که شاخصه های انتخهاب اصلح را طوری مطرح کردید که مردم متوجه شدند، احمدی نژاد است.

*ثبت نام حداکثری کاندیداها سیاسی است/ با ثبت نام حداکثری درصدد تخریب شورای نگهبان هستند

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود می گوید برای 88 نفر مجلس خبرگان، 800 نفر ثبت نام کرده اند، یکم وسوسه کردند خانوم ها هم ثبت نام کردند و این امر بوی سیاسی می دهد. برای اولین بار سید حسن خمینی این را مطرح کرد که چرا خانم ها ثبت نام نمی کنند.

وی بیان کرد: هدف از ثبت نام حداکثری تخریب شورای نگهبان است. در افغانستان برای ریاست جمهوری که یک نفر انتخاب می شود، 1000 نفر ثبت نام می کنند. برای 290 نماینده مجلس، 11 هزار نفر کاندید شده اند. تعدد ثبت نام کاندیداها سیاسی است.

تراحی خاطرنشان شد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، این دوره اولین دوره است که مجلس خبرگان هشت ساله خواهد شد و برخی افراد در صدد آن هستند که با نفوذ به مجلس خبرگان اهداف شوم خود را عملی سازی کنند.

وی گفت: حساسیت مجلس خبرگان بیشتر از مجلس شورای اسلامی بوده و آنها بر روی مجلس خبرگان سرمایه گذاری کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار