خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه از اعطای 10 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به بسیجیان زیرکوه در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۴۵۸۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین میری در همایش اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی ، مجموعه سپاه و بسیج هم در این راستا اقدامات موثری انجام داد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با بیان اینکه نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی نیاز به کار جهادی دارد، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی نهادینه شود، نیاز به کار جهادی دارد و همه باید در این راه گامهای موثری برداریم.

میری از اعطای 10 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به بسیجیان زیرکوه در سال جاری خبرداد و افزود: با این میزان وام تعداد یکصد کارگاه اقتصادی زودبازده و کوچک در شهرستان زیرکوه ایجاد شده است که این کارگاهها برای 100 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

مادامی که آمایش سرزمینی درستی نداشته باشیم در دایره معیوب خواهیم ماند

فرماندار زیرکوه نیز در این همایش با تاکید بر اهمیت شناسایی اولویت ها اظهارداشت: مادامی که آمایش سرزمینی درستی نداشته باشیم و قابلیت ها و اولویت ها منطقه به درستی شناسایی نشوند و مردم هم به این سطح بینش نرسند که هر کجا اولویت بالاتری دارد باید به آنجا پرداخته شود، در همین دایره معیوب خواهیم ماند.

خانزاده از اهتمام بسیج در راستای اشتغال خصوصا راه اندازی واحدهای خرد اقتصادی تشکر کرد و گفت: در شرایطی که معضل بیکاری یکی از مشکلات جامعه است، بخشی از بیکاری جوانان با طرح های اشتغال زایی بسیج پوشش داده شده که این موضوع جای تقدیر دارد.

همایش اقتصاد مقاومتی به همت ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه در دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) شهر حاجی آباد برگزار شد.

در این همایش از فعالان حوزه اقتصاد مقاومتی و خبرنگاران فعال در حوزه بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی با اهدای لوح یادبود و هدایایی تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها