نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

آمریکا همیشه با اسلام دشمنی کرده است

آمریکا هیچ وقت با اسلام نبوده و همیشه با اسلام دشمنی کرده است.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۰۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه آمریکا هیچ وقت با اسلام نبوده و همیشه با اسلام دشمنی کرده است، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند آنها نه دلشان به شیعه می‌سوزد و نه سنی، بلکه هدف آنها از شیعه و سنی ایجاد اختلاف و تحریک احساسات و ایجاد جنگ داخلی بین مسلمانان است.

آیت‌الله علی خاتمی افزود: دشمنان امروز نقشه‌های خطرناک شومی برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان دارند که لازم است مسلمانان نیز برای مقابله با این تهدیدات اتحاد و انسجام خود را تحکیم ببخشند.

وی تصریح کرد: استکبار همواره با برنامه ریزی ها و توطئه های مختلف در تلاش برای تحت تاثیر قراردادن جامعه اسلامی ایران بوده است.

حجت الاسلام خاتمی گفت: شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی و جنگ نرم سیر فرایند توطئه های فرهنگی استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هست و مسئولان برای مقابله با این توطئه ها هوشیارانه عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن اعتقادات دینی را عامل مهم در تحقق نیافتن اهداف شوم خود در زمینه تحقق اهداف شوم خود می داند افزود: دشمن با کاهش دادن و از بین بردن حساسیت جامعه نسبت به مسائل دینی سعی می کند اهداف شوم خود در زمینه ترویج بی بندباری و بی حجابی را در جامعه محقق کند.

امام جمعه زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه جهان اسلام امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت است افزود: آنچه که امروز جهان اسلام از آن رنج می برد نبود وحدت و انسجام است که باید همه مسلمانان جهان برای خنثی شدن توطئه های استکبار با هم متحد شوند.

آیت‌الله خاتمی به 16 دی ماه سالروز شهدای دانشجو اشاره کرد و گفت: شانزدهم دی ماه، سالروز شکل گیری حماسه خونین هویزه به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) و به فرماندهی دانشجوی شهید، سیدحسین علم الهدی است.

وی بیان کرد: این دانشجویان رزمنده عملیاتی را در هویزه و سوسنگرد آغاز کردند و پیروزی‌های مهمی به دست آورده و تا آخرین قطره خون به دفاع از سرزمین ایران اسلامی پرداختند و مظلومانه به شهادت رسیدند تا حماسه هویزه را آفریدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به روز 17 دی‌ماه سالروز طرح انگلیسی کشف حجاب اشاره کرد و گفت: استعمار انگلیس به منظور دین‌زدایی و فرهنگ‌زدایی جامعه طرح کشف حجاب را در زیر لفافه آزادی زن به راه انداختند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نامه امام خامنه‌ای به جوانان غربی اشاره کرد و گفت: این نامه قطعا ثمرات ارزشمندی به دنبال دارد و جوانان غربی را با اسلام حقیقی بیشتر آشنا خواهد کرد.

ارسال نظرات