نماینده دوره هفتم مجلس در گفتگو با بسیج عنوان کرد
نماینده دوره هفتم مجلس با انتقاد از دستکاری آماری توسط مسئولین بانک مرکزی تصریح کرد: دستکاری آماری موجب تشدید بدبینی مردم نسبت به دولت می شود، دولتمردان شرافتمندانه عذر خواهی خود را نسبت به عملکرد ضعیفی که در این دو سال و نیم داشته اند ابراز دارند.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۱۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

عشرت شائق نماینده دوره هفتم مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت نتوانسته در زمینه معیشت  مردم اعم از  افزایش نرخ لبنیات، افزایش نرخ حمل و نقل،افزایش اجاره بهای مسکن، افزایش بیکاری  اقدام متناسب دولتی بر اساس جیب مردم انجام دهد و رکود ویرانگر در جامعه را با لبخند به جامعه گل و بلبل متشابه می سازد.

وی با انتقاد از دستکاری آماری توسط مسئولین بانک مرکزی تصریح کرد: دستکاری آماری موجب تشدید بدبینی مردم نسبت به دولت می شود،دولتمردان شرافتمندانه عذر خواهی خود را نسبت به عملکرد ضعیفی که در این دو سال و نیم داشته اند ابراز دارند.

وی در خاتمه اشاره کرد: عملیاتی نکردن وعده ها زنگ خطری است که بارها به مسئولان تاکید شده است مردم را بی جهت دلگرم به کاهش نرخ تورم نسازند، صادقانه به مردم بگویند درصدد اجرایی شدن بودیم ولی نتوانستیم در جهت اقتصادتان گامی موثر داشته باشیم، مطمئن باشید یک عذر خواهی برای مردم بسنده است.

ارسال نظرات