حاج ماشالله عابدی :

حرف مخالفان، با اسلام ناب بود/ هدف اصلی فتنه گران شخص مقام معظم رهبری بود

بسیج مداحان: مداح دلسوخته اهل بیت عصمت و طهارت گفت: هدف اصلی فتنه گران شخص مقام معظم رهبری بود چون ایشان را عامل اصلی نگهداری انقلاب به معنی خاص می دانند.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۱۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

حاج ماشالله عابدی مداح دلسوخته اهل بیت عصمت و طهارت در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج مداحان با اشاره به وجوه فرهنگی حماسه مردمی 9 دی سال 1388 گفت: 9 دی به فرموده مقام معظم رهبری یوم الله شد. ما هم مثل سایر هموطنانمان در سراسر کشور در این مراسم حضور پیدا کردیم و سیل جوشان جمعیت حاضر در راهپیمایی را از نزدیک مشاهده کردیم. واقعاً قبل از اعلام رسمی رسانه های گروهی عظمت و ماندگاری این روز را حس کرده بودیم و فهمیده بودیم این روز، روزی متفاوت خواهد بود. همان موقع در جمع دوستانه خودمان گفتم حضور بی نظیری بود؛ جمعیتی که حضور داشت اقشار مختلف مردم بود. شاید کسانی که کمتر در راهپیمایی ها شرکت می کنند با خانواده هایشان آمده بودند و این نشان می داد یک دست غیبی در کار است.

مردم فهمیدند حرف مخالفین، با اسلام ناب بود؛ تقلب بهانه بود

وی افزود: درسی که می شود از حماسه 9 دی گرفت موضوع خداگونه بودن این انقلاب و دست غیبی است که از اول همراه این انقلاب بوده که به خصوص در مواقع خطر نمود آن بیشتر مشخص می شود، یک نمونه این نمود این روز 9 دی بود که همه آمدند و رعب و وحشتی در دل دشمنان انقلاب ایجاد کرد. بلافاصله بعد از آن راهپیمایی شیطنت ها فرو کش کرد. هر جا مردم باشند راه افکار شیطانی بسته می شود کما اینکه بعد از 9 دی این اتفاق افتاد.

مداح دلسوخته اهل بیت عصمت و طهارت گفت: از دیگر اثرات حماسه 9دی بیداری مردم بود، مردم بیش از پیش بیدار و هوشیار شدند. مردم بصیرت پیدا کردند و با دیدن آن وضعیت فهمیدند آن هایی که این اتفاقات را ساماندهی کرده اند موضوعشان تقلب در انتخابات نیست؛ اگر می خواستند بفهمند تقلب شده است یا نه می توانستند از جمعیت رای دهنده متوجه شوند. چیز واضحی بود این اختلاف 13 میلیونی تقلب نمی شود. مردم فهمیدند حرف مخالفین، با اسلام ناب است؛ تقلب بهانه بود نکته قابل تاسف این بود که گردانندگان این حرکات اشخاصی بودند که سال ها با این انقلاب بودند.

آزمون های مختلفی وجود دارد، فتنه گران دست بردار نیستند

عابدی خاطر نشان کرد: این انقلاب گردانه‌ای است که در امتحانات مختلف بعضی ها را از این گردانه بیرون می ریزد و خارج می شوند؛ در فتنه هم همین طور شد و در این ماجرا نفراتی بیرون ریختند که از اول هم رفتارشان بودار بود، موسوی از اوایل انقلاب که آقای فلسفی آن واعظ شهید و خطیب معروف که امام و رهبری هم به ایشان ارادت داشت و مورد شناخت مردم است اوایل انقلاب صحبتی کرده بودند درباره نامگذاری خیابانی که اسم آن را مثلاً مصدق قرار داده بودند و ایرادی داشتند. موسوی در روزنامه جمهوری اسلامی مقاله ای بر علیه آقای فلسفی نوشت که مسخره آمیز بود و به ایشان توهین کرد. این ها از اول راهشان کج بود.

وی یکی دیگر از برکات حماسه 9 دی را آشکار شدن چهره حق و باطل دانست و بیان داشت: در 9دی فتنه گران آشکار شدند، سران فتنه هر کدام به نوعی آشکار شدند؛ راهپیمایی یک اثرش آشکار کردند خط های مرموزی بود که تا آن زمان درست برای عموم مشخص نشده بود با اینکه خواص آن ها را می شناختند. البته آزمون های مختلفی هم وجود دارد که فتنه گران دست بردار هم نیستند و باز تلاش خودشان را می‌کنند.

یوم الله 9دی حماسه ی مذهبی و ملی بود

مداح دلسوخته اهل بیت عصمت و طهارت تصریح کرد: یوم الله 9 دی حماسه ی مذهبی و ملی بود؛ اول مذهبی بود و سپس ملت در این حماسه بودند زیرا ملت همه آمدند به خاطر مذهب و دین. این انقلاب، انقلاب دینی است، یعنی آمیخته با دین است. سیاست ما عین دیانت ماست اینجا نمود پیدا کرد. حماسه مذهبی ملی مردم دیندار بود که به حمایت از دینشان که همان انقلاب است همه بیرون آمدند.

عابدی عنوان کرد: 9 دی یوم الله بود برای اینکه خدا در قرآن بعضی از ایام را ایام الله نام برده است؛ همه روز، روز خداست ولی چرا روزهای خاصی را ایام خدا می گویند. آن روزها ویژگی های خاصی دارد. مثلا روز بعثت پیامبر، روز عاشورا که به واسطه ویژگی های خاص که سبب روشن شدن مسیر حق شده است، 9 دی هم یوالله شد چون خدا به طور خاص به آن نظر کرد تا مردم حضور پیدا کردند. خدا جمعیت را بیرون کشاند. چون خدا توجه خاصی به آن روز کرد و مردم آمدند و انقلاب جان تازه ای گرفت از این جهت یوم الله است.

هدف اصلی فتنه گران شخص مقام معظم رهبری بود

وی گفت: گمان می کنم هدف اصلی فتنه گران شخص مقام معظم رهبری بود، یا حداقل یکی از اهداف اصلی ایشان بود. ده سال قبل در سال 78 همین فتنه ایجاد شد و همین فریادها زده شد که این فریادها را زدند چون ایشان را عامل اصلی نگهداری انقلاب به معنی خاص می دانند . اگر بخواهیم در راستای 9 دی قدمی برداریم باید تلاش کنیم به سوق دادن و تبعیت کردن مردم از مقام معظم رهبری. سنگین ترین امتحانات همیشه امتحان ولایت بوده است. در زمان امیرالمومنین هم مردم به دلیل بی بصیرتی امام را تنها گذاشتند. امروز در زمان غیبت امام زمان (عج) باید از نائب معصوم که امروز به طور خاص مقام معظم رهبری است باید اطاعت کنیم و مردم را هر چه بیشتر به ایشان سوق دهیم. مردم را به حمایت، تبعیت و اطاعت از مقام معظم رهبری هدایت کنیم تا این ستون را محکم تر کنیم.

مداح دلسوخته اهل بیت عصمت و طهارت خاطرشان کرد: مداحان هم در مجموع در 9 دی خوب عمل کردند یعنی کمتر مداحی را می شود پیدا کرد که در فتنه مردود شده باشد. ذاکرین در مجموع خوب عمل کردند و از این به بعد هم باید سوق دادن مردم به رهبری و روشنگری و بصیرتشان برای مردم این باشد که گوش به فرمان اقا باشند که در جریانات مختلف موضع گیری ایشان چگونه است و این ها هم در همان جهت تصمیم بگیرند. در انتخابات نکاتی را رهبری می فرمایند که باید خط اصلی را از ایشان گرفت این را مداحان می تواند پرورش دهد.

مردم در اولین قدم باید متحد باشند، حول محور مقام معظم رهبری

عابدی درباره مسائل جهان اسلام نیز گفت: ظواهر در منطقه نشان می دهد امریکا، صهیونیست ها و عربستان شمشیرشان را از رو بسته اند برای از بین بردن انقلاب ما؛ البته 36 سال است این کار را می کنند اما این روزها شدیدتر شده است. خیلی برایشان مهم است در بحرین چه می شود و بتوانند سوریه را زمین بزنند، نمی توانند ولی فشاری برای جهان اسلام ایجاد می کنند و مردم هم در اولین قدم باید متحد باشند و حول محور مقام معظم رهبری باشند.

وی افزود: همانطور که در علائم ظهور هم آمده که فتنه و کشتارهای هست ولی مومنین از این کشتارها سالم می مانند و تضمین کننده سلامتشان به این است که گوش به فرمان باشند. دشمنان کار خاصی هم نمی توانند بکنند، اگر همه دنیا دست به دست هم بدهد تا بخواهد این انقلاب را زمین بزنند نمی توانند و دیری نمی گذرد این انقلاب به انقلاب امام زمان می‌پیوندد و جهان گیر می شود. امروز دنیا بیدار شده است، نمونه آن راهپیمایی 30 میلیونی اربعین است که دنیا را بیدار کرده است. جمعیت اربعین نیجریه دنیا را تکان داده و دشمن ترسیده است. می خواهند هر چه از دستشان بر می آید انجام دهند که نمی توانند. خدا بعضی مواقع زمینه های موفقیت اهل حق را ناخود آگاه فراهم می کند.

در بیانات و فرمایشات رهبری نور و بصیرت است

مداح دلسوخته اهل بیت عصمت و طهارت در توصیه های برای بالا بردن سطح بصیرت مومنین گفت: بصیرت یعنی اولاً آدم باید مراقب رفتار خودش باشد، اگر حلال و حرام خدا را رعایت کنیم و مرتکب حرام نشویم و واجبات خدا را با نیت خالص انجام دهیم خدا دستمان را می گیرد. اگر کسانی مسیرشان کج شده و کمی دقیق شویم می فهمیم مقدماتشان خوب نبوده است و پشت پرده داشته اند که باعث زمین خوردنشان شده است. باید مراقبت کنیم که پس پرده خوبی داشته باشیم. این خیلی تاثیر دارد که خدا به آدم بصیرت بدهد. قرآن می فرماید هر کسی تقوا پیشه کند بمب بست وجود ندارد و دوم راه میانبر آن رجوع کردن به اشخاص بصیر در راس آن شخص رهبری است. ما تعصب داریم باید هم داشته باشیم ولی از روی تعصب این را نمی گوئیم بلکه شاهد عینی هستیم و می بینیم در بیانات و فرمایشات ایشان نور و بصرت است اگر کسی نمی فهمد به ایشان و امثال ایشان رجوع کند که بصیرتی که از کج روی جلوگیری می کند همین است.

انتهای  پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار