تعداد و محل استقرار شعب اخذ رأی شهرستان بهاباد تعیین شد

در نشست مشترک هیأت های اجرایی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور اعضای هیأت نظارت شهرستان بهاباد برگزار گردید تعداد و محل استقرار شعب اخذ رأی در بهاباد تعیین شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۴۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: در نشست هیأت های اجرایی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور اعضای هیأت نظارت شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید؛ تعداد و محل استقرار شعب اخذ رأی شهرستان بهاباد تعیین شد.

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بهاباد در این جلسه با بیان اینکه برنامه انتخابات در شهرستان طبق جدول زمان بندی پیش می رود گفت: تمهیدات لازم به‌ منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان اندیشیده شده است و با همکاری و تعاملی که بین هیأت اجرایی و نظارت وجود دارد برنامه ها به خوبی پیش می‌رود و این هماهنگی در برگزاری انتخاباتی سالم بسیار ضروری است.

عباس اقبال در ادامه برخی از وظایف هیأت اجرایی را مطرح نمود و گفت: وظیفه هیأت اجرایی، اجرای قانمونمند انتخابات است و باید با بی طرفی کامل انتخابات را برگزار نماید تا انتخابات در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

در ادامه جلسه پیرامون تعداد و محل استقرار شعب اخذ رأی بحث و تبادل نظر شد که در نتیجه 13 شعبه در حوزه فرعی بهاباد شامل شهر بهاباد و دهستان جلگه به تصویب رسید؛ از این تعداد 8 شعبه ثابت و 5 شعبه سیار می باشد.

همچنین صورتجلسه هیأت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری بخش آسفیچ با موضوع تعیین شعب آن بخش مورد بررسی و تصویب قرار گرفت؛ در بخش آسفیچ نیز 10 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار