خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

باید از ورود نا اهلان به مجلس شورای اسلامی جلوگیری کرد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: جلوگیری از ورود نا اهلان به مجلسی که دشمن به آن طمع دارد؛ امری مهم است و همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم هر چند که مردم خراسان جنوبی همواره در این حوزه پیشتاز بوده اند.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۴۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در جلسه عمومی وهم اندیشی دی ماه که در ناحیه مقاومت بسیج طبس برگزار شد اظهارداشت: هرکس در هر عنصری باشد اگر در مقابل ولایت قرار بگیرد دشمن ما است و ما باید در همه امور و اشخاص با اطلاعات کامل بتوانیم تحلیل واقعی از وقایع داشته باشیم و مناسب با آن اقدام کنیم.


وی یاد آور شد: به اینکه ما در طول1400سال گذشته حکومتی سراغ نداریم که بیش از یک دهه عمر کرده باشد به همین خاطر باید قدر این نظام را که بیش از36سال است پا برجاست را بدانیم.

غیاثی با اشاره به اینکه در حوزه سیاسی امسال دو انتخابات مهم در پیش است، افزود: آنچه برای ما مهم است جلوگیری از ورود نا اهلان به مجلسی که دشمن به آن طمع دارد، است بنابراین همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم هر چند که مردم خراسان جنوبی همواره در این حوزه پیشتاز بوده اند.

وی گفت: باید افرادی به مجلس آینده راه پیدا کنند که استکبارستیز، با بصیرت بوده و تقوای لازم را داشته و در جریان فتنه ها حضور نداشته باشند و خط آنها خط ولایت باشد و در این عرصه نباید بسیج بی تفاوت باشد بلکه در این راستا باید روشنگری و بصیرت افزایی کند.

وی تاکید کرد: امروز دشمن سعی دارد فرصت های ما را تبدیل به تهدید کند. ما باید در راستای کیفی سازی حلقات صالحین که خواسته مقام معظم رهبری است تلاش کنیم و با وجود تمام محدودیت ها سعی در حل مشکلات کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار