این مسابقه به مناسبت هفته وحدت، ۸ دی روز شهرستان پارس آباد و ۹ دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت و با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی بین آحاد جامعه برکزار می شود.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۵۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت الاسلام امین پورمحمد، افزود: این مسابقه به همت امور فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد و به مناسبت هفته وحدت، ۸ دی روز شهرستان پارس آباد و ۹ دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت و با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی بین آحاد جامعه برکزار می شود.

وی با اشاره به نحوه شرکت علاقه مندان در این مسابقه گفت: متقاضیان می توانند فایل pdfکتاب « پیامبرامی »تالیف شهید مرتضی مطهری را از وبلاگ کتابخانه عمومی شهئ رجایی به نشانیwww.rajaei83.blogfa.comپایگاه های خبری آران مغانwww.aranmoghan.ir، آوای مغانwww.avayemoghan.irو مغانهwww.moghaneh.irدانلود و یا کتاب را از کتابخانه های عمومی به امانت گرفته و مطالعه کنند و پرسش نامه مسابقه را از کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد تهیه نموده و به سوالات پاسخ دهند.

رئيس کتابخانه های عمومی پارس آباد از شرکت کنندگان در این رقابت فرهنگی و ادبی خواست، جواب سوالات را به صورت پشت سرهم (به عنوان مثال: ۱۲۳۴۱۲۳) به شماره ۳۰۰۰۵۷۳۸۹۱۳۲۸۶ ارسال کنند.

پورمحمد، آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی پیامبر امی را ۲۱دی ماه جاری اعلام کرد و ادامه داد: نتایج این مسابقه ۲۳دی اعلام و به برندگان این مسابقه در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۵دی ماه جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات