خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام(ع) قم:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: باید فتنه 88 مدام یادآوری شود و نباید اجازه دهیم فراموش شود و این اتفاق تجربیات ارزشمندی برای ملت به دست آورده و باید خواصی که اشتباه کرده اند اشتباه خود را عنوان کنند تا دیگران آن را تکرار نکنند.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۶۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
محمدعلی مختاران محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت دهه بصیرت، فتنه88 را موجب تنزل موقعیت جمهوری اسلامی ایران در حد کشورهای دست دوم و حتی سوم منطقه دانست و اظهار کرد: مأسفانه این اتفاق باعث شد جایگاه سیاسی، اقتصادی و حتی نظامی و امنیتی کشور تاحد زیادی تنزل پیدا کند و ما شاهد این بودیم در کشوری که وحدت و همدلی صد درصد برقرار بود تا پرتگاه پیش رفت.

وی با بیان اینکه دشمنان و برخی خواص شناخته شده داخلی که سابقه خدمت در کشور را داشته و قابل اعتماد بودند دراین فتنه رو سیاه شدند، ابراز کرد: متأسفانه آن ها با حمایت داخلی ها و نفوذ بیگانگان به بدترین شکل جمهوری اسلامی ایران را به خطر انداختند و با حربه رسانه ای توانستند وجه نظام را به خطر بیندازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در ادامه با اشاره به اینکه در این فتنه نظام دچار آسیب های جدی جانی و مالی شد، افزود: متأسفانه در این حوادث کسی مقصر نبود جز خواص بی بصیرتی که نتوانستند بفهمند دشمن در خانه و اطرافیانشان نفوذ کرده و آن ها را آلت دستی برای ضربه زدن به نظام قرارداده اند.

وی همراهی مردم با رهبری را عامل عبور از بحران فتنه دانست و خاطرنشان کرد: کسی که توانست این جریان را مدیریت کند و نظام را با تمام هزینه ها به خوبی عبور دهد کسی جز رهبر معظم انقلاب نبوده و این یک تجربه هم برای خواص و هم برای ملت ایران بود که هرجا مشکلی پیش آمده، این ولی فقیه است که می تواند با مدیریت خود بر بحران غلبه کند.

مختاران در پایان تصریح کرد: باید این فتنه مدام یادآوری شود و نباید اجازه دهیم فراموش شود و این اتفاق تجربیات ارزشمندی برای ملت به دست آورده و باید خواصی که اشتباه کرده اند اشتباه خود را عنوان کنند تا دیگران آن را تکرار نکنند.


ارسال نظرات