خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات قزوین بیان کرد: امسال 60 اثر به دبیرخانه کشور ارسال شده که 42 اثر آن مورد تایید و از 7 اثر تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۹۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج  از قزوین، همایش طرح ها و اقدامات ابتکاری سازمان بسیج محلات صبح امروز شنبه 12 دی ماه در سالن جلسات شهید حسن پور استان برگزار شد.

محمد سروری مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات با اشاره به دستاوردهای این سازمان گفت: امسال 60 اثر به دبیرخانه کشور ارسال شده که 42 اثر آن مورد تایید و از 7 اثر تجلیل به عمل آمد.

وی در ادامه اظهار داشت: طرح بازنشر نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا به عنوان طرح برتر شناخته گردید، و در کنار این مجموعه آثار دیگر ما جزء آثار برتر کشور شناخته شد.

ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین ضمن تقدیر از زحمات سازمان بسیج مساجد و محلات گفت: یکی از ابتکارات بزرگ حضرت امام دستور تشکیل بسیج مستضعفین بود و امروز هم شاهد خیرو برکات فراوان در بسیج می‌باشیم.

وی گفت: یکی از امتیازات بسیج مردمی بودن آن می‌باشد که از همان آغاز انقلاب مردم به صورت داوطلبانه در بسیج فعالیت می کردند و این حرکت خالصانه مردم باعث رشد و تعالی بسیج شد.

طاهرخانی با اشاره به صحنه های نبرد امروز عنوان کرد: یکی از این صحنه ها جهاد علمی است که در دستور کار نیروهای مخلص بسیجی کشور قرار داده شده تا به بهترین نحو آن را مدیریت کنند و برنامه دیگر این سازمان برنامه علمی است که در قالب بسیج علمی انجام می گیرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در عرصه علمی اینگونه ابتکارات را ادامه دهیم و در نبرد موضوعات علمی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

در پایان همایش از فعالان علمی و بسیجیان عضو سازمان محلات با اهدای لوح تقدیر شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها