اردوي 3 روزه آموزشی- زیارتی با حضور 150 نفر از مربیان صالحین سمنان در اردوگاهشاهد قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۷۰۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، در این دوره سه روزهبا استفاده از اساتیدمجرب صالحین از سازمان بسیج، مربیان با نحوه اداره حلقه سرگروه ها، رفع مشکلات سرگروه ها در بحث اداره حلقه های صالحین، نحوه مخاطب شناسی، مباحث حلقه داری و مطالب عقیدتی و سیاسی برای مربیان مطرح شد.

در این اردو سه روزه 150نفر از مربیان خواهر، برادر از استان در این دوره شرکت داشتند و علاوه برگزاری کلاس های ویژه مربیان، جهت بالا رفتن معرفت مربیان صالحین و استفاده از فضای معنوی در قم، مربیان به جمکران و زیارت حضرت معصوم جهت زیارت اعزامو جلسه پرسش و پاسخ با حضور مسئولان تعلیم و تربیت استان، مسئول مربیان استان، جهت رفع مشکلات مربیان برگزار شد.

حجت‌السلام رستمیان، معین استاد شجره طیبه صالحين ضمن حضور در حلقه های مربیان، مطالبی در مورد اداره حلقه و نقش کلیدی مربیان در راستای اداره و رفع مشکلات سرگروه ها نکاتی را بیان داشت.

اجراي طرح «هر فرمانده حوزه و پایگاه یک مربی» در سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، با توجه به طرح «هر فرمانده حوزه و پایگاه یک مربی»، جلسه هماهنگی و تبادل نظر معاونت تعلیم و تربیت و بازرسی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در سالن جلسات تعلیم و تربیت برگزار شد.

در این جلسه به بررسی وضعیت برای اجرای طرح هر فرمانده یک مربی، وضعیت صالحین در نواحی و راه های اجرایی شدن این طرح و مشکلات و موانع موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها