نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه دو انتخابات مهم پیش رو داریم که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم، گفت: برخی از فرماندهان جنگ هشت‌ساله، فرماندهان فتنه هشت‌ماهه بودند.
کد خبر: ۸۶۱۴۷۲۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی شب گذشته در همایش بزرگداشت شهدای رسانه که در زائرسرای محمد رسول‌الله (ص) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: شهدای فراوانی در حوزه‌های مختلف به شهادت رسیدند و برای نمونه شهدای رسانه بیش از 200 نفر هستند.

 وی بیان کرد: ما به وجود امام رضا (ع) زنده هستیم و نفس کشیدن‌های خود را مدیون ایشان هستیم و مرکز ایران اسلامی مشهد‌الرضاست.

گواهی تصریح کرد: دوره ما زمان بسیار سختی است و خوشا به حال شهدا که جان سالم به در بردند و امروز برخی از کسانی که در دفاع مقدس جانانه کار کردند، بعد از جنگ ریزش داشتیم و در واقع برخی از فرمانده هان جنگ هشت‌ساله فرماندهان فتنه هشت‌ماهه سال 1388 بودند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: یکی از تبلیغات آقای موسوی در زمان انتخابات این بود که نخست‌ وزیر دوران دفاع مقدس بوده و ادعا می‌کرد ما باید به قانون تن دهیم، پس چرا بی‌قانونی کرد؟

وی اضافه کرد: وی ساعت 11 شب و قبل از اعلام نتایج، خود را برنده انتخابات می‌داند و طی هشت ماه فتنه انواع بی‌قانونی را در کشور انجام می‌دهد.

وی افزود: افرادی که امروز نسبت به‌ نظام معاند شدند، در فتنه 88 نقش فعالی داشتند و شاید کسی فکر نمی‌کرد برخی از آقازاده‌ها در زندان باشند.

گواهی تصریح کرد: عاقبت‌ به‌خیری با شهدا بود که راه ولایت را گرفتند و به شهادت رسیدند اما امروز حفظ کردن نظام به‌ مراتب از انجام انقلاب سخت‌تر و مهم‌تر است و در واقع حفظ این نظام از اوجب واجبات است.

وی با اشاره به فتنه سال 1388 گفت: در آن سال هشت ماه دولتی‌ها نتوانستند کار انجام دهند اما مردم با حضور خود در حماسه 9 دی‌ تنها در دو ساعت فتنه را جمع کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به نامه حسنی مبارک رئیس‌جمهور مخلوع مصر به سران کشورهای عربی ادامه داد: حسنی مبارک در این نامه بیان می‌کند که جنازه خود را پشت جنازه من ببینید، من 50 سال برای غرب خوش‌رقصی کردم اما امروز در زندان هستم.

گواهی در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: دو انتخابات مهم پیش رو داریم که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم، چراکه آقای هاشمی به دنبال آن است تا مجلسی داشته باشیم که در بیرون مجلس اداره شود و در واقع مجلس دهم، مجلسی فرمایشی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌ها در بحث ترویج فرهنگ و شهادت نقش بسیار مهم دارند و می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

 

ارسال نظرات