رانندگان انتظار می‌رود تا از عجله و شتاب پرهیز کرده و با توجه به لغزندگی معابر و خیابان های سطح شهر و برون شهری احتیاط کنند.
کد خبر: ۸۶۱۴۷۶۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رحیم آقامحمدی در جریان بازدید خود از وضعیت ترافیکی شهر اردبیل اظهار کرد:‌ در حال حاضر در شهرهای شمالی استان و خلخال، مشگین‌شهر شاهد بارش برف و برودت هوا هستیم که به رانندگان توصیه می‌شود در مسافرت‌های برون‌شهری حتما از تجهیزات زمستانی استفاده کنند.

وی به وضعیت یخبندان گردنه الماس و صائین اشاره کرد و گفت: به رانندگان توصیه می‌شود در کنار استفاده از تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ از عجله و شتاب پرهیز کرده و زمینه یک رانندگی ایمنی را فراهم بیاورند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل یادآور شد: در معابر سطح شهر اردبیل نیز به دلیل پوشش برف و یخبندان شدید در مسیر دانشگاه محقق اردبیلی و شهرک کوثر از رانندگان انتظار می‌رود تا از عجله و شتاب پرهیز کرده و با توجه به لغزندگی معابر سطح شهر احتیاط کنند.

آقامحمدی بیان کرد: رانندگان باید از در جا روشن کردن خودروی خود به ویژه در محیط های سربسته پرهیز کنند چرا که با تولید گازهای خطرناک امکان بروز حوادث مختلف وجود دارد.

وی در مورد سیستم گرمایشی سرویس‌های مدارس افزود: بهتر است به جای استفاده از سیستم گرمایشی دستی همچون روشن کردن پیک‌نیک، سیستم گرمایشی خودروی خود را تجهیز کنند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل از اولیا و خانواده‌های دانش‌آموزان خواست تا در صورت مشاهده سرویس های مدارسی که با پیک‌نیک و سایر وسایل گرمایشی دستی گرم می شوند، با شماره گیری 120 به پلیس اطلاع دهند و ما قطعا با این رانندگان برخورد کرده و وسیله نقلیه وی را متوقف و به پارکینگ منتقل خواهیم داد.

ارسال نظرات