امسال تصمیم گرفتیم تا همزمان با برگزاری این جشنواره سرعین میزبان مسابقات اسکی نوجوانان کشور باشد تا یک رقابت خوبی را در این رشته ورزشی شاهد باشیم.
کد خبر: ۸۶۱۴۷۶۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، فرماندار شهرستان سرعین درباره برگزاری جشنواره زمستانی گفت: این جشنواره که از 2 تا 23 بهمن ماه به میزبانی قطب گردشگری ایران، سرعین برگزار می‌شود که شامل برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی خواهد بود و با حضور ورزشکاران، هنرمندان و صاحبان ذوق، هنر و اندیشه اجرا خواهد شد.

عاطف ناصری گفت: امسال تصمیم گرفتیم تا همزمان با برگزاری این جشنواره سرعین میزبان مسابقات اسکی نوجوانان کشور باشد تا یک رقابت خوبی را در این رشته ورزشی شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان سرعین وجود پیست اسکی آلوارس را در دامنه سبلان وضعیت متفاوت با شرایط مطلوب برای انجام این مسابقات اعلام کرد و افزود: جشنواره سوم گردشگری سرعین ویژه زمستان در قالب برنامه‌های هنری، منطقه‌ای و محلی با حضور هنرمندان کشوری به انجام می‌رسد.

ناصری ادامه داد: برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره جوایز نقدی و دو دستگاه خودروی سواری در نظر گرفته شده است.

وی برگزاری این جشنواره را در معرفی توانمندی‌های گردشگری سرعین یک شرایط بی‌نظیر و متفاوت از گذشته توصیف کرد و گفت: ما امیدواریم در جشنواره زمستانی امسال شاهد حضور و جذب گردشگران بی‌شماری از داخل کشور و کشورهای همسایه باشیم که البته با حمایت صاحبان برخی از تورهای گردشگری تلاش خواهیم کرد تا از این ظرفیت نیز استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان سرعین در پایان سخنان خود یادآور شد:‌ امیدواریم برگزاری این رویداد بیش از هر زمان دیگر به معرفی توانمندی‌های سرعین با رویکرد گردشگری منجر شده و بستر رونق گردشگری زمستانی بیش از هر زمان دیگر در این منطقه فراهم آید.

ارسال نظرات