آمریکایی‌ها از قدرت نظامی ایران از آن جهت واهمه دارند که جمهوری اسلامی ایران و قدرت بی‌نظیر آن به خواب پریشانی برای استکبار جهانی تبدیل شده که هیچ وقت نمی‌تواند این قدرت و صلابت را مشاهده کند.
کد خبر: ۸۶۱۴۷۶۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: ما از دستور رئیس جمهور به وزیر دفاع در تداوم تولید موشک‌های داخلی و بومی با هدف پاسخ قاطع دادن به سیاست‌های خصمانه آمریکا قدردانی می‌کنیم و بر این باوریم که آمریکایی‌ها به بهانه‌های مختلف سعی می‌کنند تا توافق اخیر برجام را نادیده گرفته و زیر آن بزنند که قطعا نامه مقتدرانه رئیس جمهور به وزیر دفاع ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران حاضر نیست از اهداف صلح‌آمیز و تلاش‌های قانونی خود دست بکشد.

وی تلاش کور دولتمردان آمریکا را در اتکا به سیاست‌‌های خصمانه و دخالت‌های غیرقانونی در حوزه‌های مختلف به ویژه دخالت در موضوع قدرت دفاعی ایران را یادآور شد و گفت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها از حرکت‌های برنامه‌ریزی شده و طراحی‌های منطقی خود در تولید ابزار و امکانات نظامی، دست برنمی‌دارد، بلکه حاضر نیست به خاطر کسب منافع دشمن دست از تلاش‌های جدی خود بردارد.

منصور حقیقت پور اظهار کرد: آنچه که در این بین باید مورد توجه قرار گیرد عهد‌شکنی‌ها و بدعهدی‌هایی است که آمریکایی‌ها با اعمال تحریم‌های جدید دنبال می‌کنند تا به نفعی از قدرت جمهوری اسلامی ایران بکاهند در حالی که قدرت موشکی ایران به حدی بالا است که قلب تل‌آویو را نشانه گرفته و خود استکبار جهانی از این قدرت واهمه دارد.

وی افزود: امروز تمام نیروهای مسلح ما آراسته به ابزار و امکانات بومی همراه با توان بالا هستند و هیچ کس نمی‌تواند برای جمهوری اسلامی ایران در این موضوع امر و نهی کرده و یا بخواهد قدرت جمهوری اسلامی ایران را متزلزل و یا ناپایدار مشاهده کند.

ایشان در پایان یادآور شد: آمریکایی‌ها از قدرت نظامی ایران از آن جهت واهمه دارند که جمهوری اسلامی ایران و قدرت بی‌نظیر آن به خواب پریشانی برای استکبار جهانی تبدیل شده که هیچ وقت نمی‌تواند این قدرت و صلابت را مشاهده کند.

ارسال نظرات