خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب و روحانیون کشور:

امروز باید گفتمان آیت الله نمر را دنبال کنیم

مسئول بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: رسالت اصلی ما این است که باید همه شخصیت‎های بزرگان دینی مانند آیت الله نمر و آیت الله زکزاکی را فارغ از حب و بغض‎های گروهی، سیاسی و حزبی بررسی کنیم.
کد خبر: ۸۶۱۴۹۹۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام محمودی محمدی شاهرودی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رسانه ها تبیین و روشنگری نسبت به رهبران تاثیرگذار در جامعه اسلامی داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز باید به گفتمان‎های رهبرای دینی بزرگ جهان از جمله آیت الله زکزاکی، آیت الله نمر و سید حسن نصر الله بیندیشیم، تصریح کرد: آیت الله نمر مظلومانه به شهادت رسید باید بیندیشیم این شخصیت که بود و چه گفتمانی را دنبال می‎کرد.

مسئول بسیج طلاب و روحانینون کشور ابراز داشت: امروز باید گفتمان ولایت فقیه و شخص ولایت فقیه که یک ربع قرن بعد از حضرت امام(ره) رهبری هوشمندانه داشته و توانست بحران‎های بزرگی را در تاریخ انقلاب اسلامی پشت بگذارد را مورد توجه قرار دهیم.

محمدی شاهرودی یادآور شد: رسالت اصلی ما این است که باید همه شخصیت‎های بزرگان اسلامی  را فارغ از حب و بغض‎های گروهی، سیاسی و حزبی بررسی کنیم.


نگاه حزبی تحلیل درستی از شخصیت بزرگان دینی ندارد

وی با بیان اینکه با نگاه حزبی نمی‎توانیم تحلیل درستی از شخصیت بزرگان دینی داشته باشیم، افزود: آیت الله زکزاکی و آیت الله نمر چکار کرده بود که می‎بایست مظلومانه به شهادت برسند و این بزرگان در حق چه کسی ظلم کرده بودند که باید این چنین با آنها رفتار می‎شد.

مسئول بسیج طلاب کشور ابراز داشت: با توجه به غول رسانه‎ای استکبار مانع از این می‎شود که حقانیت چنین شخصیت‎هایی در جهان مطرح شود و باید رسانه‎های مستقل و اصحاب رسانه آرمان خواه حقیقت این افراد را به جهانیان معرفی کند.

محمدی شاهرودی با بیان اینکه اگر امروز کسی رهبر ما را به درستی بشناسد امکان ندارد از او پیروی نکند و مرید او نشود، گفت: بعد از نامه حضرت آقا به جوانان غربی که نامه مهمی بود حضور جوانان اروپایی را در صحنه می‎بینیم پس باید گفتمان مقام معظم رهبری را گسترش دهیم.


امام(ره) طلاب را به پاسداری از اصل تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی ماموریت داده است

وی با بیان اینکه طلاب یک رسانه شفاهی بزرگ در جامعه است، ابراز داشت: سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور سال 1368 به عنوان نخستین قشر بسیج در کشور است که با پیام نورانی حضرت امام(ره) شکل گرفته و چند ماموریت شفاف به بسبج طلاب واگذار کردند و امام(ره) فرمودند« بچه‎های بسیجی من در حوزه‎های علمیه دانشگاه و حوزه پاسدار اصل تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی باشند» و نکته دوم اعتقادات سایر اقشار بسیج را صیانت کنند چرا که امام (ره) فرمود این دو قشر علمی  این صیانت را بر عهده داشته باشند.

مسئول بسیج طلاب کشور با بیان اینکه امام (ره) فرمودند که اجازه ندهید که استکبار به این دو قشر نفوذ کند، گفت: در حال حاضر بیش از 10 هزار دانشجو در آمریکا در حال تحصیل هستند که 40 درصد آنها در حوزه علوم اسلامی محصل هستند و اگر دو درصد از این افراد در کشور حضور پید کنند و در کشور مسئولیت بگیرند آن وقت باید بیندیشیم که گفتمان چه کسی در جامعه نهادینه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها