معاون هماهنگ کننده ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

اعدام شیخ نمر خوش خدمتی عربستان به استکبار است

سرهنگ زارع مهرانی، گفت: اعدام شیخ نمر خوش خدمتی عربستان به استکبار است.
کد خبر: ۸۶۱۵۰۰۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، معاون هماهنگ کننده ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ضمن محکومیت اعدام شیخ نمر باقر النمر توسط رژیم آل سعود، گفت: اعدام شیخ نمر در راستای اسلام ستیزی و تامین منافع آمریکا و اسرائیل است.

 معاون هماهنگ کننده ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) ضمن محکومیت اعدام شیخ نمر باقر النمر توسط رژیم آل سعود گفت: اعدام شیخ نمر در راستای اسلام ستیزی و تامین منافع آمریکا و اسرائیل است.

 وی، افزود: حکومت عربستان نه بر پایه سلطنت بلکه نظام قبیله ای است که بر هیچ صراطی مستقیم نیست و فقط تامین کننده منافع استکبار و دشمنان اسلام است.

 سرهنگ زارع مهرانی اعدام شیخ نمر را در بیداری اسلامی عربستان موثر دانست و اظهار داشت: خون روحانی بی گناه و مظلوم شیخ نمر سقوط آل سعود را نزدیک تر کرد و حاکمان عربستان باید بدانند بیداری اسلامی هیچ گاه قائم به شخص نبوده و مردم عربستان جنایات آل سعود را فراموش نخواهند کرد.

 وی، اقدامات اخیر حکومت نیجریه و آل سعود را در مبارزه با شیعیان در یک راستا عنوان کرد و گفت: نفوذ معنوی انقلاب اسلامی و درسی که امام خمینی (ره) به ملتهای مسلمان داده با این کشتارها از بین نمی رود و همانطور که امام راحل (ره) فرموده اند انقلاب ما به جهان صادر شده است و ملتهای مسلمان به خوبی این پیام را دریافت کرده اند.

 وی، ادامه داد: آل سعود مردم عربستان را در کمترین امکانات و آگاهی علمی قرار داده اند و از طریق اشرافیت و تطمیع روسای قبای ، مردم عربستان را از حقوق خود محروم کرده و هنوز زندگی بدوی در عربستان ادامه دارد.

 معاون هماهنگ کننده ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به برنامه غرب برای تضعیف حکومتهای جهان اسلام بیان داشت: حاکمان عربستان در پازلی قرار گرفته اند که توسط استکبار در حال تکمیل شدن است و با اندیشه شیعه هراسی که به آنها تلقین شده است قدرت نظامی خود را فشل کرده اند.

 وی، کسری 96 میلیاردی بودجه عربستان را ناشی از سیاستهای اشتباه آل سعود برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: افتادن عربستان در مبارزه نظامی و اقتصادی با کشورهای اسلامی عواقب ناگواری را برای این رژیم به دنبال خواهد داشت و به زودی این رژیم منحوس سزای خون های ریخته شده مسلمانان مظلوم را خواهد دید.

 زارع مهرانی، در پایان از دولت خواست بر اساس اصول قانون اساسی در حمایت از ملتهای مظلوم موضع قاطعانه ای در محکومیت شهادت مسلمانان نیجریه و شیخ نمر اخذ نماید و در سیاستهای خارجی در برابر مستکبرین نرمش نشان ندهند.

ارسال نظرات