خبرهای داغ:
رؤسای 3 قشر بسیج سپاه استان سمنان با حضور فرمانده سپاه این استان معرفی شدند.
کد خبر: ۸۶۱۵۰۲۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مراسم معارفه رؤسای سه قشر بسیج سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آیینی با حضور سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی، فرمانده سپاه استان سمنان و دیگر مسئولان اجرایی برگزار شد.

مراسم معارفه رؤسای بسیج پیشکسوتان، هنرمندان و جامعه زنان استان سمنان امروز برگزار شد و بدین ترتیب، غلامرضا قنبری رئیس اسبق سازمان بسیج پیشکسوتان استان سمنان تودیع و غلامرضا دهرویه به جای وی بدین سمت منصوب شد.

همچنین با قدردانی از زحمات علی عشق رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان، محمد احمدی به‌عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد و همچنین ریاست سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان که پیش از این بر عهده زهره درزی‌حرفه بود، نیز در این آیین به عفت دیابی سپرده شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم با تبیین اهمیت و جایگاه بسیج اظهار داشت: بسیج نهاد مقدس و از آثار و برکات ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که تاکنون منشأ اثرات فراوانی در عرصه‌های مختلف بوده است.

شاهچراغی با بیان اینکه بسیج در هر جا که گام نهاده، خوش درخشیده است، افزود: لباس خدمتگزاری در بسیج همانا لباس خدمت به مردم است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها