در هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی اساتید بسیجی استان سمنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود توانست در سه رشته والیبال ، فوتسال و فوتبال دستی به مقام قهرمانی دست یابد.
کد خبر: ۸۶۱۵۰۲۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و با حضور 13 تیم از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان سمنان برگزار شد ؛ تیم دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود توانست در سه رشته والیبال ، فوتسال و فوتبال دستی به مقام قهرمانی دست یابد.

در این مسابقات در رشته والیبال دانشگاه پیام نور استان سمنان به مقام دوم دست یافت و در رشته فوتسال هم دانشگاه صنعتی شاهرود به مقام نایب قهرمانی اکتفا کرد.

در رشته فوتبال دستی هم پس از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تیم دانشگاه صنعتی این شهر دوم شد.

اما در دیگر رشته ها نیز نتایج زیر حاصل شد:

دومیدانی: ماده 100 متر دانشگاه صنعتی شاهرود اول ، دانشگاه سمنان دوم و دانشگاه دامغان سوم – ماده 400 متر موسسه آموزشی ایوانکی اول ، دانشگاه آزاد شاهرود دوم و دانشگاه دامغان سوم – ماده 800 متر دانشگاه پیام نور استان اول ، صنعتی شاهرود دوم و دانشگاه سمنان سوم

دارت: موسسه آموزش ایوانکی اول ، دانشگاه دامغان دوم و صنعتی شاهرود سوم

طناب کشی : دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی استان سمنان (شاهرود) اول

تنیس روی میز : در بخش اساتید هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان اول و دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دوم و در بخش اساتید حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان اول و موسسه آموزشی ایوانکی دوم در بخش زنان نیز در رشته دارت دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی استان سمنان (شاهرود) مقام اول و دوم را از آن خود کرد و در رشته طناب کشی هم این دانشگاه اول شد.

این مسابقات در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و به همت بسیج اساتید استان سمنان و این واحد دانشگاهی و همکاری اداره تربیت بدنی این دانشگاه برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها