خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۶۱۵۰۷۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در پیامی اعدام شیخ «نمر باقر النمر» را از سوی آل سعود سفاک محکوم کرد.

 متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ المُشرِکونَ

آل سعود که مجری منویات استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی است و در راستای مطامع و منافع آن‌ها به کشور یمن حمله کرده، با مردم مسلمان جنوب عربستان در جنگ و ستیز است، هر فریاد آزادی‌خواهی را سرکوب می‌کند و دست جنایتکارش در تقویت داعشی های خونخوار فعال است، دست به جنایت دیگری زد و آیت‌الله علامه شیخ باقر النمر را به شهادت رساند.

 این اقدام رژیم سفاک و منحوس آل سعود مسلمانان جهان، شیعیان عالم و حوزه‌های علمیه را عزادار کرد. کاری که اجداد سعودی‌ها یعنی سران شرک، کفر و الحاد با پیامبر اسلام (ص) و یاران و صحابه آن حضرت داشتند. اگر آن‌ها به نتیجه‌ای رسیدند، آل سعود هم به نتیجه می‌رسد؛ اما همانطور که آن‌ها مشمول لعن و نفرین خدا شدند و خدا فرمود: «تَبَّتْ یَدا أَبِی لَهَبٍ وَ تَبَّ»، مطمئناً آل سعود هم از خشم و قهر خدای متعال در امان نخواهد بود.

 البته مسلمانان جهان، دولت‌های اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده دارند. همه مسلمانان انتظار دارند پاسخی سخت، شکننده و قاطع به این جنایت رژیم منحوس امریکایی- یهودی آل سعود داده شود و از مظلومیت این شیخ مجاهد، بصیر، آگاه، بینا و این مبلغ الهی دفاع شود.

 خدای متعال روح این عزیز گرامی را با ارواح انبیاء و اولیاء محشور فرماید و از خدای متعال برای این شیخ مظلوم، مجاهد، عالم ربانی و مبلغ راه خدا، علو درجات و حشر با انبیاء و اولیاء را مسئلت داریم.

 

والسلام علیکم

 

عبدالکریم عابدینی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها