خبرگزاري بسيج: امام جمعه اهربا اظهار تأسف از شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر به دست آل سعود، گفت: این خائنین حرمین با نماز، قرآن و تزویر می خواهند روی جنایات خود سرپوش گذاشته و خانه مردم را ویران كنند، ولي باید بفهمند مردم و مسلمانان دنیا با الهام از نظام مقدس اسلامی بیدار شده و هرگز زیر بار ظلم حاکمان خود فروخته نخواهند رفت.
کد خبر: ۸۶۱۵۱۰۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام جواد حاجي زاده با اشاره به خطبه پيامبر(ص) در حجة الوداع، كه مسلمانی که زیر پرچم بیگانه رفته و از نامسلمان پیروی كند، ملعون است، اظهار كرد: حکام سعودي به راحتی زیر پرچم بیگانه و نامسلمان زندگی كرده و کسی را که از دین، آبرو و حیثیت خود و مسیر الهی دفاع می کند، قلع و قمع می کنند.

وی با بيان اينكه ما امیدی به حکام فعلی خود فروخته آل سعود و برخي كشورهاي ديگر نداریم، تصريح كرد: زمانيكه رهبر فرزانه انقلاب نامه ای می نویسند و جوانان اروپا را مورد خطاب قرار می دهند، چراكه می دانند قلب سردمداران آنقدر سفت و سخت شده است که حرف و نصیحت در آنها اثر ندارد، ولي قلب جوانان روشن بوده و زود منعطف می شود.

حجت الاسلام حاجی زاده اقدام عربستان در اعدام آیت الله شیخ نمر را نگران كننده خواند و بيان داشت: عربستان علیرغم راه پیمایی هایی که در سراسر جهان برای جلوگیری از این امر صورت گرفت، دستش را که تا مرفق به خون مسلمانان آلوده شده، به خون پاک این عالم ربانی نیز آلوده کرد که جاي تامل است.

امام جمعه اهر دفاع و حمایت از مظلومان عالم و مسلمانان جهان را وظیفه همگان عنوان و خاطر نشان کرد: حاکمان و سردمداران ديگر ممالک همچون نیجریه نیز دست کمی از این ها ندارند چراکه آیت الله شیخ زکزاکی و خانواده وي را که انسان های بصیر و آگاه بوده و به خاطر وفاداری شان، به خمینیون مشهور هستند، با ضرب رو شتم قرار دادن، دستگیر کرده و عده ای را به شهادت رساندند.

وی اتحاد و انسجام مسلمانان را بسیار مهم دانست و تاكيد كرد: اگر مسلمانان دنیا متحد شده و اعتصام به حبل الله داشته باشند مشتی اراذل و اوباش وابسته به صهیونیست ها قادر نخواهند بود به خاطر حکومت چند روزه خود به این همه فجایع دست بزنند.

حجت الاسلام جواد حاجي زاده در سخنان پاياني خود، خاطرنشان كرد: جمهوری اسلامی از همه مظلومین دنیا اعم از شیعه و سنی و یا ادیان دیگر به عنوان مستضعف و مظلوم دفاع خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها