نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج):
حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری‌پور با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره اردوهای راهیان نور گفت: زمینه زیارت با معرفت برای زائران مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در اردوهای راهیان نور فراهم شود.
کد خبر: ۸۶۱۵۱۰۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین رضا غفاری‌پور نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) در همایش تجلیل از خادمان شهدای استان اصفهان ویژه راهیان نور سال 93 و 94، با اشاره به قیام امام حسین(ع) و اسارت اهل‌بیت ایشان اظهار داشت: اگر اسارت اهل‌بیت امام حسین(ع) نبود قیام امام حسین(ع) ادامه پیدا نمی‌کرد، در اصل اهل‌بیت ایشان به اسارت نرفتند در حقیقت اهل‌بیت ایشان خون امام حسین(ع) را احیاء کردند.
وی افزود: حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) شایعاتی مبنی بر اینکه امام حسین(ع) و یارانش خارج از دین بودند و یا آشوب کردند را در جلسه یزید برملا کردند و در آنجا یزید مجبور شد تا اقدامات خود و شهادت امام حسین(ع) را به گردن عبیدالله بیندازد، بنابراین امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) قیام امام حسین(ع) را زنده نگهداشتند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه نظام و انقلاب اسلامی ایران نشئت گرفته از قیام امام حسین(ع) است، تصریح کرد: رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس به امام حسین(ع) اقتدا کرده و خون خود را فدای نظام و اسلام کردند، برخی از رزمندگان با مشیت الهی ماندند تا نقش شهدا را برجسته کنند و خون این بزرگواران را احیاء سازند.
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه فضیلت زنده نگه‌داشتن خون شهدا کمتر از شهادت نیست، بیان کرد: کار خادمان شهدا در راستای احیای خون شهدا و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جدید و یادآوری برای نسل کنونی است که این کار نیز کمتر از شهادت نیست.
حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری‌پور گفت: ایجاد زمینه مناسب برای زیارت با معرفت زائران و جلوگیری از تحریف و یا فراموشی حماسه بزرگ دفاع مقدس از مهم‌ترین نکات در فرمایشات رهبر انقلاب است که امیدوار هستیم به درستی این اقدامات صورت گیرد و سفرهای تحول آفرین راهیان نور بیش از گذشته اثربخش باشد.
انتهای خبر

ارسال نظرات