سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با صادر کردن بیانیه ای شهادت این عالم بزرگ ، و فقیه مبارز را به همه مسلمانان و مردم آزاده دنیا تسلیت و حکومت ظالم آل سعود را محکوم نمود.
کد خبر: ۸۶۱۵۱۰۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

تاریخ اسلام رنج ها و مرارت هایی که نبی مکرم اسلام در راه شناساندن و ترویج دین مبین اسلام در سرزمین مکه و حجاز متحمل شدند را حافظه خود حفظ کرده و تا قیامت به یادگار دارد.

تاریخ اسلام از همان بدو پیدایش خود شاهد آزار و اذیت و و رنج و مشقت و در نهایت شهادت بزرگان دین اسلام بوده و هست.و همین حافظه تاریخ خوب شهادت می دهد که در مقابل صبر و مقاومت علمای اسلام همیشه ابوجهل ها و یزیدیان و شمرها دست بر قبضه شمشیر برده و هرگز تاب تحمل حرف حق را نداشته و سعی کرده اند با حذف منادیان اسلام نسخه دین آسمانی اسلام را در هم بپیچند و با زر و زور و قدرت و زهر چشم از مردم عادی حکومت چند روزه خود را رونق ببخشند.

امروز مسلمانان در جای جای دنیا و بطور اخص در سوریه و عراق به ترفند های مختلف توسط استکبار و جاهلان و خودفروختگان به ظاهر مسلمان قتل عام می شوند و گروهی خود فروخته که اسلام وهابی و آمریکائی را به نام اسلام حقیقی در بوق کرنا کرده و با آتش جهل خود شعله در زندگی مردم مستضعف و مسلمان انداخته اند دست به فجایعی می زنند که دل هر انسانی را به درد می آورد.

تاریخ بعد از گذشت 1394سال از هجرت نبی مکرم اسلام از ظلم و ستم و جور خلفای روباه صفت سرزمین حجاز ، بازهم شاهد شهادت یکی دیگر از فرزندان خلف اسلام، عالمی برجسته و مبارزی نستوه در سرزمین عربستان است.

امروز آل سعود با اعدام نِمر باقر النِمر به دنیا ثابت کرد که از اسلام فقط پرده داری کعبه و در آمد حاصل از آن را می خواهند تا در خوشگذرانی های خود و در قلع و قمح مسلمانان راستین که در مقابل ظلم وجور و فساد آنها می ایستند هزینه نماید.

داعش و گروهای تروریستی دیگر در سوریه و عراق با حقوق دریافتی از برخی کشور های عرب و عربستان سعودی پا برجا هستند و با پشتیبانی آنها خون ملت مظلوم این کشور ها را بر خاک می ریزند.

امروز شهادت این عالم ربانی و مجاهد شجاع و خستگی ناپذیر جان دوباره ای به اعتراضات به حق مردم مسلمان عربستان و بخصوص شیعیان مظلوم این کشور بخشید و ثابت کرد سرسپردگان استکبار برای بقای حکومت منحوس خود از هیچ اقدامی فرو گذار نیستند.

سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل شهادت این عالم بزرگ ، و فقیه مبارز را به پیشگاه منجی عالم بشریت حضرت بقیه ا.. الاعظم و مقام معظم رهبری و همه مسلمانان و مردم آزاده دنیا تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مجاهد نستوه علو درجات را آرزو نموده از مردم ولایت مدار دعوت می نماید در تجمع اعتراض آمیز که به همین مناسبت روز یک شنبه تاریخ 13/10/94 در مسجد جامع اردبیل برگزار خواهد شد حضور یابند.

سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل


ارسال نظرات