خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

حماسه تمّارها را امروز در مکتب امام(ره) در منطقه شاهد هستیم /آیت الله نمر تفکر جهانی داشت

استاد حوزه و دانشگاه گفت:امروز مطالبی که در تاریخ اسلام می‎خوانیم به عرصه ظهور رسیده است و بزرگان و علمای ما چون باقر النمر، زکزاکی و سلمان حماسه میثم تمارها را به وجود آوردند.
کد خبر: ۸۶۱۵۱۳۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام سید تقی سادات مزنگی صبح امروز در تجمع روحانیون و طلاب معترض استان گلستان به شهادت آیت الله باقر النمر توسط سفاکان آل سعود اظهار کرد: حوادثی که امروز در جهان اسلام در حال اتفاق است با مثلت آمریکا، صهیونیست بین الملل و ارتجاع عرب به خصوص آل سعود شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه جنگ یمن و کشتار مسلمانان تنها یکی از جنایات بی شمار آل سعود است، ابراز داشت: آل سعود با شهادت آیت الله نمر و زندانی کردن شیخ سلمان و ایجاد فاجعه منا  قلب مسلمانان و آزادی خواهان جهان را جریحه دار کرد.

استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: امروز مطالبی که در تاریخ اسلام میخوانیم به عرصه ظهور رسیده است و بزرگان و علمای ما چون آیت الله نمر، شیخ زکزاکی و شیخ سلمان حماسه میثم تمارها را به وجود آوردند.


شیخ نمر تفکر جهانی داشت

سادات مزنگی با بیان اینکه شیخ نمر تفکر جهانی داشت چرا که این عالم بزرگوار تربیت یافته مکتب امام(ره) بود، بیان داشت: باید بیندیشیم که آیت الله نمر غیر از مسئله آزادی ، درخواست برای عدالت بین مسلمانان به دنبال چه چیزی بود.

وی یادآور شد: امروز تربیت یافتگان مکتب امام(ره) و مقام معظم رهبری بر روی دار می‎روند و مانند میثم تمارها از هستی خود می‎گذرند اما از حقانیت دست نمی‎کشند.

این استاد حوزه با بیان اینکه شهادت آیت الله نمر در عربستان انتقام شکست‎های سوریه، یمن است، گفت: هر کسی مظلومی را بکشد خداوند متعال وعهده فرمودند که حق غصاص برای وارثان آن قرار دارد و منتقل خون آیت الله نمر مسلمان هستند که کعبه و سرزمین مقدس را از دست سفاکان آل سعود آزاد خواهند کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم شورای روحانیون استان گلستان ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود از سازمان‎های بین المللی و حقوق بشری درخواست کردند که در برابر جنایات آل سعود سکوت نکند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار