فرماندار سرعین از برگزاری سومین جشنواره زمستانی در این شهر با شعار" لذت زمستانی در شهر چشمه های بهشتی "از 2 بهمن تا 23 بهمن آتی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۵۲۶۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

عاطف ناصری، فرماندار سرعین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرعین گفت : هدف از برگزاری این جشنواره معرفی جاذبه های زمستانی شهر سرعین است و برنامه های مهمی چون مسابقات اسکی قهرمانی نوجوانان کشور ، صعود زمستانی به قله سبلان و مسابقات آدم برفی درکنار برنامه های ورزشی ، تفریحی و فرهنگی پیش بینی شده است .
عاطف ناصری افزود: همزمان با برگزاری این جشنواره مراکز اقامتی 60 درصد، رستوران و اغذیه فروشی ها 15 درصد و آبدرمانی ها نیز 25 درصد به مشتریان خود تخفیف خواهند داد.
ناصری با اشاره به حضور بیش ازپنج میلیون گردشگر درسرعین ، این شهر را جزو گردشگر پذیر ترین مناطق ایران ذکر کرد و افزود: قابلیت های زمستانی این شهر آنگونه که باید به چشم نیامده و برگزاری جشنواره نیز در این راستا می باشد.
وی تاکید کرد که جاذبه های زمستانی سرعین همچون پیست اسکی آلوارس و آبگرم های معدنی که تقابل آب های گرم و سرد در کنار هم می باشد باید دبه گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود.

ناصری افزود: افزایش ماندگاری مسافران یکی از مهم ترین بحث هایی است که می تواند رونق بخشی به اقتصاد گردشگری موثر باشد.
وی ضمن دعوت ازهموطنان برای حضور در این جشنواره گفت : در کنار استفاده از مواهب طبیعی سرعین فرصت شرکت در قرعه کشی و برنده شدن 2 دستگاه خودروی سواری و دیگر جوایز نفیس انیز برای گردشگران در این جشنوراه مهیا شده است.

سومین جشنواره زمستانی گردشگری سرعین سال قبل در حالی برگزار نشد که مسئولان وعده برگزاری آن را در اواخر بهمن ماه داده بودند اما هیچ خبری از این جشنواره و برگزاری گسترده آن نیست.

ارسال نظرات