روزها از بی تدبیری دولت و‌ سازمان محیط زیست در سایه دود و غبارِ سیاسی کاری های مسئولین میگذرد و بالاخره خداوند درهای رحمت خودرا .....
کد خبر: ۸۶۱۵۳۲۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
خبرگزاری بسیج - رضا نظیف

روزها از بی تدبیری دولت و‌ سازمان محیط زیست در سایه دود و غبارِ سیاسی کاری های مسئولین میگذرد و بالاخره خداوند درهای رحمت خودرا از آسمان به روی مردم باز میکند و بدون اسرافِ بودجه های چند صد میلیون تومانی،هوای تهران از وضعیت بحران نجات می یابد.

واقعا وظیفه ذاتی وزرا و مسئولین یک دولت چیست؟ مگر نه این است که «مسئول» به کسی میگویند که از او سوال خواهد شد؟اما چرا هیچ کس از این مسئولین و وزرا سؤالی درخور نمی پرسد که مثلا خانم مسئول؛ چرا در دوران اوج آلودگی هوا که نفس مردم به شماره افتاده بود شما به همراه همسرگرامی به کنسرت میرفتید و در سفر های استانی بودید البته استانهای خاص!
آقای وزیر نفت،چرا در جایی که رهبری نظام به تولید داخلی سفارش مینمایند و تولید اقلامی مثل بنزین را در داخل کشور مایه مباحات نظام میدانند ،شما تولید را متوقف میکنید و میگویید که اصلا به تولید داخلی اعتقاد ندارید؟

آقای وزیر صنعت،چرا برای درمان بیماری مختصری مثل عمل گوش به خارج از کشور میروید و پزشکان آنجا را قابل تر از پزشکان ایرانی میدانید و در جواب خبرنگار میگویید که«این تکنولوژی ها تا دهها سال دیگر به ایران نخواهد آمد»؟ مگر شما یکی از مسئولین حوزه تولید و توسعه تکنولوژی نیستید؟حال آنکه ایران در حال تبدیل شدن به قطب درمان انواع بیماریهای صعب العلاج است و تورسیم پزشکی در ایران درحال شکل گیری است؟یا در جای دیگر با تاکید بی دلیل میگویید که من هنوز به ورود مدیران خارجی برای توسعه صادرات اصرار دارم! 
آقای مشاور رئیس جمهور که به اظهارات شاذ معروف است عدم توانایی ایران در تولید «آبگوشت بزباش» را به کارنامه افاضاتش می افزاید و معاون رئیس جمهور هم که ملبس به لباس امام است دم از ویژگیهای شیر و خورشید می‌زند، پپیشنهاد بازگشت این علامت را میدهد، بی توجه به فرمان مؤکد امام راحل در ابتدای انقلاب به ادارات برای حذف شیر و خورشید از نامه ها و مکاتبات...و مثالهای سوال برانگیز مختلف از این دست.

و در آخراینکه چرا وزارت خارجه ما با آن دیپلماسی قوی و عزتمند!  نمیتواند جلوی تهدیدات و جنایات بین المللی علیه شیعیان نظیر حملات پاکستان و دستگیری علمای مبارز بحرین و کشتار شیعیان نیجریه و دستگیری پیروان امام در آنجا را بگیرد و در نهایت امروز در اوج ناباوری و علیرغم شعارهای دهان پرکن مسئول سیاست خارجی میبینیم که رهبر شیعیان عربستان و سرمایه نظام در عمق کشور سعودی بعد از مدتهابهره برداری رسانه ای سعودیها به دست کفتار صفتان رژیم عربستان اعدام و مصلوب میشود و اولین واکنشها و مواضع باز هم به جای دولت از جانب علما و دانشجویان انقلابی اتخاذ میگردد...

بگذریم.قلم خسته است و فقط به عنوان عصاره کلام باید گفت دستاورد مسئولین دولت در بیش از ۸۰۰ روز از شروع کار دولت یازدهم،عمدتا رفتار های متناقض با حوزه مسئولیت مسئولین بوده و می توان نام با مسما تری برای دولت تدبیر و امید انتخاب کرد؛
دولت نقض غرض!
ارسال نظرات