رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: برای احیای اسلام در برابر توطئه دشمنان به آزاد‌ه‌هایی همانند شیخ نمر نیاز داریم، مطمئناً خون شیخ نمر و امثال آن ریشه طاغوت را خواهد خشکاند و رویش‌های آن در آینده‌ای نه چندان دور طومار آل سعود را در هم خواهد پیچاند.
کد خبر: ۸۶۱۵۳۵۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر طیب قدیمی، ضمن محکوم کردن اعدام شیخ نمر توسط آل‌ سعود، اظهار داشت: شهادت شیخ نمر در راستای این وعده قرآن کریم است که «از مومنین مردانی هستند که عهدشان با خدا پایدار است و عده‌ای در این عهد به مقام شهادت خواهند رسید».

وی افزود: در دنیای مستکبر امروز انتظاری غیر از این برای پیروان راستین اسلام ناب محمدی (ص) وجود ندارد و با توجه به استکبار و جاهلیتی که در طاغوت آل‌ سعود دیده می‌شود، این جنایت از آنان کاملاً قابل انتظار بود.

قدیمی، گفت: طاغوت آل سعود برای جلوگیری از احیاء و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) و محکم کردن پایه‌های حکومت پوشالی خود به حذف فیزیکی مومنین واقعی می‌پردازد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کردستان با اشاره به مسلک صهیونیستی آل‌ سعود تصریح کرد: آل‌ سعود در حقیقت یک وهابیت با مسلک صهیونیستی است که جاهلیت و استکبار خود را در پوشش نام اسلام ارائه می‌کند.

وی افزود: با توجه به جایگاه قدرتمند فناوری اطلاعات در دنیای امروز، بهترین شیوه برای مبارزه با اسلام واقعی تبلیغات منفی علیه آن است، بدین معنا که با تبلیغات دروغین یک اسلام ترسناک و ساختگی را به جهانیان معرفی می‌کنند و با ایجاد اسلام‌ هراسی در دنیا اسلام‌ ستیزی را گسترش خواهند داد.

قدیمی، در ادامه گفت: برای احیای اسلام در برابر توطئه دشمنان به آزادگانی همانند شیخ نمر نیاز داریم، مطمئناً خون شیخ نمر و امثال وی ریشه طاغوت را خواهد خشکاند و رویش‌های آن در آینده‌ای نه چندان دور طومار آل سعود را در هم خواهد پیچاند.

بسیج جامعه پزشکی موظف به تبیین خون شیخ نمر در جمع نخبگان داخلی و خارجی است
رئیس بسیج جامعه پزشکی کردستان گفت: بسیج جامعه پزشکی به عنوان یکی از اقشار مردمی باید به روشنگری و تبیین علت این نوع مبارزه و بیان واقعیت رژیم جاهلیت‌ پرور آل سعود در داخل و خارج از کشور بپردازد.

وی افزود: همچنین با نام‌گذاری بیمارستان‌های صحرایی به یاد این شهید می‌توانیم، خاطره او و اهدافش را زنده نگه داریم.
ارسال نظرات