خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم:

شهادت آیت الله نمر نشانگر استیصال آل سعود است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: شهادت این عالم بزرگوار از طرفی نشانگر استیصال آل سعود در فتنه انگیزی های منطقه ای جهت جلوگیری از بیداری اسلامی و جنبش های مردمی می باشد.
کد خبر: ۸۶۱۵۳۵۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
حجت الاسلام احمد احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم طی سخنانی ضمن تبریک و تسلیت شهادت عالم مجاهد شیخ نمر الباقر النمر به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج) و نائب بر حقش مقام معظم رهبری اظهار کرد: شهادت این عالم بزرگوار از طرفی نشانگر استیصال آل سعود در فتنه انگیزی های منطقه ای جهت جلوگیری از بیداری اسلامی و جنبش های مردمی می باشد که قطعاً این جنایت نتیجه عکس خواهد داشت و موجب حرکت بیشتر مسلمانان به ویژه شیعیان حجاز میگردد و زمینه سقوط هرچه زودتر آل سعود را فراهم می نماید.

وی ابراز کرد: همانطور که رژیم دست نشانده پهلوی قبل از انقلاب با شهید کردن علمایی همانند آیت الله سعیدی و غفاری نتوانست از بیداری و قیام مردم و سقوط نظام شاهنشاهی جلوگیری کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم خاطرنشان کرد: از طرفی دیگر این جنایت آل سعود میتواند به عنوان زمینه ساز فتنه دیگری در جهان اسلام بین مسلمانان باشد که بادستور اربابان آمریکایی و صیهونیستی دست به این جنایت زده اند.

وی در پایان تصریح کرد: چون بعد از شکست آمریکا و اذنابش در جنگ های نیابتی در سوریه، یمن، عراق و... به دنبال ایجاد جنگ و بحران و فتنه دیگری در منطقه جهت حفظ نظام های مرتجع و دست نشانده استکبار می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار