خبرهای داغ:

طلاب و روحانیان کرمانشاه جنایت آل سعود را محکوم کردند

به دنبال شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر توسط سران آل سعود، جمعی از طلاب و روحانیان کرمانشاه روز یکشنبه با تجمع در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) این شهر جنایت این رژیم را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۶۱۵۳۶۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در این تجمع روحانیان کرمانشاهی با سردادن شعارهایی نظیر 'مرگ بر آل سعود' ، ' مرگ بر آمریکا ' ، ' مرگ بر اسرائیل و صهونیسم' و' مرگ بر آمریکا ' جنایات آل سعود و حامیانش را در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر محکوم کردند.
حاضران همچنین با سردادن شعارهای ' وای اگر رهبرم حکم جهادم بدهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد'، 'ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده' و 'خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست' بار دیگر با مقام معظم رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.
در دست حاضران همچنین پلاکارد نوشته هایی در محکومیت سران آل سعود و استکبار و بیانات رهبر معظم انقلاب در دست حاضران دیده می شد.

** شهادت آیت الله شیخ نمر نشانگر زنده بودن بیداری اسلامی است
در این مراسم، مشاور نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان کرمانشاه در سخنانی ضمن تسلیت به شهادت رسیدن آیت الله شیخ نمر از روحانیان و مبارزین شیعه در عربستان اظهار کرد: این شهید والامقام به ما نشان داد که می توان در اوج خفقان نیز به وظیفه و تکلیف شرعی خود عمل کنیم.
حجت الاسلام علیرضا مستشاری گفت: در دنیای امروزی چیزی بدتر از سکوت و محافظه کاری در برابر جنایات دشمنان نیست و همه علما و روحانیون موظف هستند همانند آیت الله نمر روشنگری کنند.
حجت الاسلام مستشاری در پایان اظهار کرد: علم و دانش زمانی ارزش دارد که در کنار مجاهدت برای زنده نگه داشتن دین اسلام باشد و این همان کار ارزشمندی است که آیت الله شیخ نمر و امثال این شهید والامقام انجام دادند.
شیخ نمر یکی از برجسته ترین زندانیان سیاسی عربستان در 23 مهر ماه 1393 به اتهام انتقاد از حکومت عربستان به اعدام محکوم شده بود که حکم وی پس از یکسال حبس در 12 دیماه جاری اجرا شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار