خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین با اشاره به شهادت آیت الله شیخ نمر گفت: سران آل سعود بدنبال ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی در جهان اسلام هستند.
کد خبر: ۸۶۱۵۳۶۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
حجت الاسلام علی ملکی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، با محکوم کردن شهادت آیت الله شیخ نمر و تسلیت به همه مسلمانان افزود: شهادت این عالم بزرگ و مجتهد والا از سوی همه مسلمانان و بشریت محکوم است.
وی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا معنا ندارد شخصی بدون سلاح و به جرم عدالت خواهی و حق طلبی اعدام شود اظهار داشت: آیت الله شیخ نمر که خواستار حق رای برای مردم عربستان و برگزاری آیین های مذهبی برای شیعیان در عربستان بود که به دلیل بیان حقیقت در نهایت توسط سران آل سعود به اعدام محکوم شد.
وی گفت: باید همه مسلمانان جهان از شیعه و سنی تا سایر مذاهب در سراسر جهان این حرکت آل سعود را محکوم کنند و با همه توان در برابر ظلم آنها ایستادگی کنند.
امام جمعه قصرشیرین اضافه کرد: اجرای حکم اعدام آیت الله شیخ نمر اقدامی از پیش طراحی شده بود و دست های پشت پرده صهیونیست و استکبار در آن نمایان است.
حجت الاسلام ملکی افزود: حقوق بشر در عربستان به هیچ عنوان رعایت نمی شود و معنای حقوق بشر در این کشور ظلم و زور است که با اعدام شیخ نمر ماهیت صهیونیستی و اسراییلی سران آل سعود بیش از پیش نمایان شد.
وی گفت: جوانان عربستانی باید در مقابل ظلم و جور سران آل سعود بپا خیزند چرا که عربستان بدنبال بی آبرو کردن مسلمانان است.
وی بیان کرد: خون آیت الله شیخ نمر این عالم برجسته گریبان حکومت آل سعود تا نابودی کامل آنان را خواهد گرفت و تاریخ گواهی بر نابودی دیکتاتور و دوستان استکباری آنان است که باید درس عبرت بگیرند.
ارسال نظرات