خبرهای داغ:
در اعتراض به شهادت آیت الله شیخ نمر؛

تجمع طلاب و روحانیان سرپل ذهاب

در پی اقدام رژیم آل سعود و اجرای حکم اعدام آیت الله شیخ نمر جمعی از طلاب و روحانیان سرپل ذهاب در اعتراض به این اقدام روز یکشنبه در محل حوزه علمیه این شهرستان تجمع کردند.
کد خبر: ۸۶۱۵۳۷۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، امام جمعه موقت سرپل ذهاب در اعتراض به این حکم در جمع معترضان گفت: این جنایت آل سعود فراموش نشدنی است و آثار این کار نابخردانه را در آینده خواهند دید.
حجت الاسلام هوشنگ کریمی افزود: این اقدام وحشیانه از سوی تمامی مسلمانان جهان و به ویژ شیعیان محکوم است.
وی اظهارکرد: اجرای حکم اعدام آیت الله شیخ نمر به طور یقین بدون اطلاع آمریکا و استکبارجهانی صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه رد پای صهیونیست و استکبار جهانی در اجرای حکم اعدام آیت الله شیخ نمر مشهود است اظهار داشت: سران آل سعود با این اقدام قصد راه اندازی جنگ طایفه ای میان مذاهب شیعه و سنی را دارند.
امام جمعه موقت سرپل ذهاب اضافه کرد: به طور قطع این جنایت ددمنشانه را آزادگان دنیا و مجامع آزاد بین المللی محکوم خواهند کرد و فریاد مظلومیت این شهید بزرگوار به گوش جهانیان خواهد رسید.
حجت الاسلام کریمی گفت: انجام چنین اقدام خصمانه ای از سوی سران آل سعود و استکبار جهانی نه تنها موجب سرکوب شیعیان و ایجاد تفرقه در جهان اسلام نخواهد شد بلکه مسلمانان جهان یکصدا درماندگی و عجز آل سعود در مقابله با عالمان دینی را فریاد خواهند زد.
وی ادامه داد: ایجاد اختلاف بین مسلمانان از نقشه های شوم دشمن است و امت اسلامی باید بیش از پیش وحدت خود را حفظ کنند.
طلاب و روحانیان سرپل ذهاب در ادامه با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود، اقدام دولتمردان عربستان را در به شهادت رساندن شیخ نمر محکوم کردند.
شیخ نمر یکی از برجسته ترین زندانیان سیاسی عربستان در 23 مهر ماه 1393 به اتهام انتقاد از حکومت عربستان به اعدام محکوم شده بود که حکم وی پس از یکسال حبس در 12 دیماه جاری اجرا شد.
ارسال نظرات