خبرهای داغ:
آیت الله العظمی نوری همدانی گفت: آمریکا در برجام به ملت ایران دروغ پراکنی کرد و بهانه های زیادی آورد، ولی مهم این بود که ملت ایران و بسیجیان هوشیار بودند و با تفکر خود و تقویت سیستم موشکی و تجهیزات دفاعی، این حیله را خنثی کرده اند.
کد خبر: ۸۶۱۵۳۹۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
به گزارش خبر گزاری بسیج از قم، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار اساتید هادیان سیاسی بسیج، ضمن محکوم کردن شهادت روحانی مبارز، شهید شیخ باقر النمر گفتند: ایشان در راه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیده. شهادت یک افتخار برای روحانیت است و در طول تاریخ اسلام این حوزه بوده که جلوتر از سایر اقشار مردم در برابر ظالمین و مستکبرین قیام داشته و در این عرصه توانسته کارهای بزرگی از خود به نمایش بگذارد.

این مرجع تقلید با تاکید براین که شهادت هنر مردان خدا است، بیان داشتند: شهادت آرزوی بزرگ مردان الهی و غیور و ائمه طاهرین(ع) بوده و همیشه از خدا می خواستند به شهادت برسند.

ایشان با بیان این که رژیم آل سعوی با به شهادت رساندن این روحانی اقدام به یک شیطنت بزرگ کرده، همچنان که این شیطنت را در حادثه منا و کشتن مردم بی گناه یمن هم به وجود آورد، خاطر نشان ساختند: شیطنت این رژیم این بوده که شهادت این روحانی و عالم شیعی را با 46 تروریست در یک صف قرار داد و این بیان گر چند نکته است.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: نکته اول این که با این حرکت، خواسته به دنیا تفهیم کند این عالم هم یک تروریست بوده و نکته دیگر اینکه با موج اسلام هراسی که در دنیا به وجود آمده، بگویند اسلام هم دین خشن و تروریستی است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه اسلام دین رحمت و مهربانی است، بر هوشیاری و بیداری جامعه اسلامی در برابر دشمنان و غرب و فتنه های آنها تاکید کردند.

معظم له با اشاره به اینکه مسؤلین باید این حادثه و حوادث مشابه این را برای مردم تبیین درست کنند، گفتند: بعضی ها تحلیل درستی از وقایع ندارند، اگراین اتفاقات درست بیان نشود ممکن است تفکر و عقیده دیگری نسبت به اسلام پیدا شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه نهج البلاغه یکی از مهمترین کتاب های دینی و ارزشی است، ابراز داشتند: سیاست اسلام با سیاست در غرب کاملا فرق می کند. سیاست در اسلام منطق، تفکر و بدون ریا و دروغ است؛ ولی سیاست غربی ها با کینه، دروغ، دشمنی و حیله همراه است.

ایشان ابراز داشتند: آمریکا در برجام به ملت ایران دروغ پراکنی کرد و بهانه های زیادی آورد، ولی مهم این بود که ملت ایران و بسیجیان هوشیار بودند و با تفکر خود و با تقویت سیستم موشکی و تجهیزات دفاعی این حیله را خنثی کرده اند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه جامعه اسلامی و ملت مظلوم ایران، سیاست را همراه با اعتقاد و باور و معنویت دارد، گفتند: در عصر کنونی این ایمان و عقیده است که بر تجهیزات و ابزار برتری دارد و در حقیقت توانمندی با ایمان است.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: محبت جامعه نسبت به ولایت فقیه و اعتقاد به شهادت؛ دو عنصر برتری و امتیاز ایمانی است و این عوامل باعث شده با دست خالی 8 سال در برابر دشمنان بعثی بایستیم، مقاومت کنیم و پیروز شویم.

ایشان گفتند: این ایمان باعث شد تا ایران یک کشور قدرت مند در دنیا باشد و ابرقدرت ها از ایران بترسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها