برگزاری مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در مسجد جامع شهر زرین آباد

مراسم گرامیداشت نهم دی ماه، روز بصیرت و ولایت، در مسجد جامع شهر زرین آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۵۴۳۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، این مراسم با تلاوتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از بسیجیان آغاز گردید.

فرماندار شهرستان ایجرود،ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و مدعوین حاضر، این روز بزرگ را گرامی داشت و اهمیت شرکت پرشور در انتخابات را یادآورشد.

ومهندس بیات افزود: انتخابات سالم میتواند کشور را در مسیر رشد و تعالی قرار دهد.

همچنین در ادامه مراسم گرامیداشت نهم دی ماه امام جمعه شهرستان ایجرود گفت: مواردی وجود داشت که باعث شد دی ماه سال 88مردم به صحنه بیایند و از ارزش های دینی دفاع کنند همانطور که سی وچهار سال است وقتی احساس میکردند که ارزشهای دینی زیر سوال میرود با تمام وجود از ارزشهای انقلاب دفاع میکردند.

حجت الاسلام محمد باقر مقدمی افزود:هشت سال دفاع مقدس نماد اقتدار و عزت مردم ایران است.

مقدمی در ادامه به فتنه گران که دست نشانده های آمریکا بود اشاره کرد و تاکید کرد: فتنه گرانی که با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی پا به عرصه گذاشته بودند که مردم فهمیم ایران با بصیرت خودشان حیله آنها را باطل کردند.

وی به اقدامات بعد از انتخابات فتنه گران اشاره کرد و گفت: فتنه گران بعد از انجام انتخابات بلافاصله ادعای پیروزی در انتخابات را داشتند و همین ادعای دروغین بهانه ای شد برای اینکه به خیابانها بریزند وعلیه مقدسات و آرمانهای این ملت بی حرمتی کنند.

امام جمعه شهرستان ایجرود در پایان گفت: با حفظ وحدت و انسجام و بصیرت در سایه ولایت میتوان خیال خام دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار