عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: همانطور که وزیرخارجه در بعضی از مذاکرات می گفت که من به طرف غربی گفته ام هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید؛ امروز نیز این صلابت را باید از خود نشان دهد که هیچ وقت به ذهن آل‎سعود خطور نکند بخواهد همچین جنایتی را مرتکب شود و بدانند که اگر آتشی برافروزند حتما در شعله های آن گرفتار خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۱۵۴۷۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، در واکنش به جنایت اخیر آل سعود در اعدام شیخ باقر النمر اظهار داشت: حکام سعودی زمینه سازی یک جنگ نیابتی را از طرف اردوگاه شرک و کفر و امریکایی ها و صهیونیست ها در منطقه رقم می زنند و  اکنون نیز کیان خود را در خطر جدی دیده اند و با تنفس مصنوعی درحال زندگی هستند.

 جعفری با اشاره به حوادث منطقه گفت: امروز عربستان با همه ادعاهای خود، در مقابل انقلابیون یمن به خاک سیاه نشسته و از دچار ذلت و خواری و شکست شده است.

وی در ادامه توضیح داد: آل سعود دچار آشفتگی روحی هستند و رفتارهای هیستریک از خود نشان می دهند و در میدان نبرد نتواستند کاری انجام دهند؛ از این رو از یک روحانی مبارز شیعی که عمر خود را برای بسط و نشر معارف اهل بیت(ع) گذاشته انتقام گرفتند.

جعفری گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آن شیخ شهید قطعا مورد تفضل الهی قرار خواهد گرفت و خون او همه این ها را دامنگیر خواهد کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: یکی از اهداف آل‎سعود این است که با این جنایات از تاثیرگذاری و ام القرا بودن ایران در دنیا بکاهد، چراکه بارها گفته اند؛ ما همه امکانات خود را برای این بسیج می کنیم که یک میلیارد مسلمان سنی را در مقابل ایران قرار بدهیم، اما مطمئن هستیم رهروان واقعی امت رسول خدا و پیروان اندیشه تقریب حتما با هوشیاری برخورد و مسیر درست را طی می کنند.

جعفری یادآورشد: خون شهید باقر النمر حتما طومار بنیان طاغوتی سعودی ها و توطئه صهیونیستی ها را درهم خواهد پیچید و شعله های بیداری درپیش خواهد بود وآنها باید منتظر انتقام الهی باشند.

وی تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی ما باید حتما از خود کاراکتر و نماد درست ارائه بکند، قاطعیت منطقی از خود بروز دهد و اگر به این صورت برخورد شود همانطور که وزیرخارجه در بعضی از مذاکرات می گفت که من به آنها گفته ام هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید؛ امروز نیز این صلابت را باید از خود نشان دهد که هیچ وقت به ذهن آل سعود خطور نکند بخواهد همچین جنایتی را مرتکب شود و بداند که اگر آتشی برافروزد حتما در شعله های آن گرفتار خواهد شد.
ارسال نظرات